Enviar respuesta 

Calificación:
  • 0 votos - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tema Do Colectivo LGTB
05-27-2012, 05:26 PM (Este mensaje fue modificado por última vez en: 05-27-2012 05:31 PM por Opana.)
Mensaje: #21
RE: Tema Do Colectivo LGTB
(05-23-2012 09:03 PM)Opana escribió:  Boas bolli! Miña filla, co nome o dis todo xD
Tes 16 anos? O.O

Conejeras forever!!!!!!! Vivan as brevas!! xDDD

Púxeno a modo de sorpresa, non ofensa. Paréceme xenial que con 16 anos teñas todo tan claro

E vaia, o do negativo que me plantificache non sei a que vén
Xa entras "full" queridiña

(05-23-2012 11:16 PM)kallaikoi77 escribió:  Marca o territorio ghata! non esperamos menos de ti... que se pensará esta pa irrumpir deste xeito jum... inda lle ten que dar moito máis de si!

(estou de carallada eh, a ver se me vades martirizar por espantar a cativa, eu é que che son de rural)

Tomeino totalmente a "desvaríe de kallaikoi" pero vamos... eu non che son de marcar territorios, xa o sabes rapaz

Dime, ¿qué buscas?
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
05-27-2012, 09:50 PM (Este mensaje fue modificado por última vez en: 05-27-2012 09:59 PM por kallaikoi77.)
Mensaje: #22
(05-27-2012 05:26 PM)Opana escribió:  
(05-23-2012 09:03 PM)Opana escribió:  Boas bolli! Miña filla, co nome o dis todo xD
Tes 16 anos? O.O

Conejeras forever!!!!!!! Vivan as brevas!! xDDD

Púxeno a modo de sorpresa, non ofensa. Paréceme xenial que con 16 anos teñas todo tan claro

E vaia, o do negativo que me plantificache non sei a que vén
Xa entras "full" queridiña

(05-23-2012 11:16 PM)kallaikoi77 escribió:  Marca o territorio ghata! non esperamos menos de ti... que se pensará esta pa irrumpir deste xeito jum... inda lle ten que dar moito máis de si!

(estou de carallada eh, a ver se me vades martirizar por espantar a cativa, eu é que che son de rural)

Tomeino totalmente a "desvaríe de kallaikoi" pero vamos... eu non che son de marcar territorios, xa o sabes rapaz

Bué e eu xa sei que llo dixeche en modo sorpresa, só tomei outro sentido pa facer a coña (egh que yo tampoco sabía que se iba a salir de madre pués..)

por certo na sala do chat Teemo non para de dicirnos que che pidamos que entres ao chat que ten ganas de parolar contigo e tal... dalle o gusto ao chaval e entra ao chat, a vida portouse moi mal con él, tivo unha infancia moi difícil, na escola pegábanlle por ser diferente Sad

Aparte este venres pegoulle un rumano, leva duas noites sen durmir porque cada vez que o fai esperta gritando "me come, el rumanito me come" Entra ao chat e axúdalle a desconectar Wink

....A muller promíscua é unha perigosa aposta evolutiva....
05-27-2012, 09:52 PM
Mensaje: #23
Jajaja...venga opana, es cierto que teemo lo anda pidiendo...

Lo que me anonada no es que me hayas mentido, sino que en lo sucesivo no podré creerte.
05-27-2012, 10:23 PM
Mensaje: #24
Doy fe de todo lo comentado sobre mi y de todas las fantas que te quieren pagar estos individuos

entra al chat para que te cortejen mejor

El que nada nada,se ahoga dos veces
08-31-2012, 06:02 PM
Mensaje: #25
Lembreime deste tema vendo agora na wikipedia isto:

http://es.wikipedia.org/wiki/Portal:LGBT
08-31-2012, 07:17 PM
Mensaje: #26
Eu penso que os complexos dos propios individuos lévanos a ser incapaces de aceptar que exista unha realidade distinta á súa perfectamente válida, e, sinceramente paréceme que me sería máis fácil sair do armario en Madrid que en Galiza, porque aquí a xente nin sequera sabe a realidade do noso colectivo, hai moita desinformación, moito tabú e moita falta de visibilidade en todos os ámbitos. é dicir, hai persoas que son incapaces de comprender que te poidas sentir atraído por ambos sexos, e incluso que non estarían dispostas a sair con alguén bisexual, e cambiar prexuizos é imposible. Como reflexión, o dato de que a taxa de suicidios entre o colectivo é moito maior, 5 veces concretamente, non sexamos hipócritas porque moi pouca xente é capaz de ter unha actitude natural ante unha parella homosexual bicándose.
08-31-2012, 07:31 PM
Mensaje: #27
E por sorte que as novas xeracións inda imos avanzando....porque eu o que lles oio a xente maior....parece que falasen dunha enfermidade ou dalgo malo,en vez dunha opción sexual que se escolle e punto....no rural séguese vendo como algo negativo,anque como e un veciño que normalmente coñeces de toda a vida,falas del por detrás,pero non o insultas ou intentas agredir.

Queda moito por avanzar....moitas mentes por abrir....non se debería xuzgar a persoa máis ca polos seus actos,con quen se deite ou non non nos incumbe a nadie máis ca a esa persoa e a súa compaña.
08-31-2012, 07:43 PM
Mensaje: #28
Dame moita rabia que faga falta tanta paciencia e anos , porque temos que sufrir e reprimir sentimentos todo un colectivo durante tanto tempo para que a xente se dea conta, porque parece mentira que na antigua Grecia tivesen un pensamento máis avanzado que hai uns anos en Europa.
08-31-2012, 07:48 PM
Mensaje: #29
E digo eu,que descoñezo moito da historia...se na Grecia antiga estaban así de avanzados na liberdade sexual,en que parte da historia pasou a ser tema tabú e proscrito?

Porque non pode ser que en pleno ano 2.012 unha persoa negue as veces que faga falta a súa condición sexual por medo a burlas,acoso,desprezo e cousas peores....

Ata foi pouco incluso tíñalo que calar se entrabas no Exército....e non e bo vivir eternamente nunha mentira....
09-03-2012, 02:45 PM
Mensaje: #30
(08-31-2012 07:48 PM)Lestrade escribió:  E digo eu,que descoñezo moito da historia...se na Grecia antiga estaban así de avanzados na liberdade sexual,en que parte da historia pasou a ser tema tabú e proscrito?

Porque non pode ser que en pleno ano 2.012 unha persoa negue as veces que faga falta a súa condición sexual por medo a burlas,acoso,desprezo e cousas peores....

Ata foi pouco incluso tíñalo que calar se entrabas no Exército....e non e bo vivir eternamente nunha mentira....

Co inicio das caralladas do cristianismo, islamismo e outras relixións monoteístas. Agora, como está de capa caída, os homosexuais e demáis poden mostrar cada vez máis a sua forma de ser sen ser tan perseguidos.

Tamén supoño que terían que ver moito as ETS a hora de verse tan mal a homosexualidade nas relixións e en diferentes culturas.

Teño toda a rasón
Visita su sitio web Encuentra todos sus mensajes
Enviar respuesta 

Posibles temas similares...
Tema: Autor Respuestas: Vistas: Último mensaje
  Tema bipolar Bsol 0 197 11-29-2012 09:12 AM
Último mensaje: Bsol
  Galicia Bilingüe ¿Qué opinión os merece este colectivo? Cool Guy 76 5.160 08-30-2012 12:23 PM
Último mensaje: Vattic
Question El tema de las preguntas Rominosaurio Rex 22 1.054 08-19-2012 03:35 PM
Último mensaje: Caralludo
Tongue [KDD] Orgullo LGTB Bollis.16 6 411 05-27-2012 05:40 PM
Último mensaje: GalizaCeive
  Doble tema!: The Fotolog Assasin/¿Que opinais del fotolog? Vattic 19 2.310 04-30-2012 01:56 AM
Último mensaje: kRiS_mOdOki

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)