|
Escribe aquí o teu chiste ou historia humorística.
|
|
09-17-2010, 06:35 AM
Mensaje: #1
|
|||
|
|||
Escribe aquí o teu chiste ou historia humorística.
![]() Van nun vagón do tren un alemán,un francés e un galego falando do mellor que teñen nas súas terras e deciden facer unha aposta,cada un di o mellor que teñen na súa terra e o que crea que na súa hai algo mellor,ten que pasalo polo forro..... Comeza o alemán: en Alemania temos o coche máis rápido do mundo....¡¡haber quen o pasa polo forro!!. Di o francés: en Francia temos unha das torres máis bonitas do mundo....¡¡haber quen a pasa polo forro!!. E di o galego: Na miña terra hai unha pranta que non é moi bonita,que non é moi alta,pero ten unhas espiñas que te cagas pola pata abaixo....chámanlle toxo....¡¡haber quen é o listo que a pasa polo forro!! Bueno.....o chiste non é gran cousa.....pero é o mellor que puiden atopar a estas horas da mañá e sen deitarme aínda....por favor non sexades moi malos conmigo....
|
|||
|
09-17-2010, 02:40 PM
Mensaje: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Escribe aquí o teu chiste ou historia humorística.
-hola, me prestas un segundo tu sombrero?
-si, claro, toma. -gracias, (se gira), por cierto, me llamo Luis y los gorros me sientan genial (comienza a bailar de una manera totalmente awesome en el centro de la pista de baile. ![]() True history. nota: Luis es un viejo de 50 años parriba en un pub a las cinco de la noche. http://youtu.be/yedD4JsZyT0 |
|||
|
09-19-2010, 09:08 PM
Mensaje: #3
|
|||
|
|||
|
-Boas, tes mozo?
~Non, ter non teño. -Importache que che presente ao meu amigo? Como te chamas? ~Chus. -Como? ~Chus. -Que? ~CHUS! -Bueno, eu presentoche ao meu amigo, pero dille ti o teu nome que eu non sei pronunciar iso. (Historia real, estes portugueses que non saben pronunciar...) |
|||
|
09-20-2010, 12:28 AM
Mensaje: #4
|
|||
|
|||
|
Andaba buscando algún diálogo dos Tonechos ou de Mucha e Nucha,pero non os atopo...
![]() Unha das frases que a mín persoalmente sempre me fixo gracia,era aquela na que dicía Tonecho: Neste país hai moito vicio de mover os marcos....hai marcos que estiveron nas 4 provincias!. |
|||
|
09-20-2010, 01:47 AM
(Este mensaje fue modificado por última vez en: 09-20-2010 01:49 AM por Caralludo.)
Mensaje: #5
|
|||
|
|||
|
Pues estábamos jugando a la play en mi salón, cuando uno se empieza a acercar poco a poco a mi piano. Lo examina y me pregunta si lo puede abrir. Tras un par de intentos levanta la tapa, luego baja una tecla y exclama:
-¡Tío, te lo dejaste encendido! P.D. Mi piano es acústico... jajaja Opinión de Caralludo |
|||
|
09-20-2010, 12:52 PM
Mensaje: #6
|
|||
|
|||
(09-20-2010 01:47 AM)Caralludo escribió: Pues estábamos jugando a la play en mi salón, cuando uno se empieza a acercar poco a poco a mi piano. Lo examina y me pregunta si lo puede abrir. Tras un par de intentos levanta la tapa, luego baja una tecla y exclama: xDDDD me recuerda al: tio te han timado, esto no tiene enchufe. (guitarra española). http://youtu.be/yedD4JsZyT0 |
|||
|
09-20-2010, 01:03 PM
Mensaje: #7
|
|||
|
|||
|
Vale Caralludo, teu amigo moi intelixente, si señor!
Este finde, fomos a casa dunha amiga porque marcha a estudar para Andalucía. E estabamos vendo se saiamos de troula ou faciamos sesións peliculas no piso dela, cando unha das presentes dixo: facemos o que ti decidas que para algo estás hoxe de cumpleanos! Rapidamente eu saltei: Non, hoxe non, seu aniversario xa pasou! Leveime dous chascos á vez: o primeiro era que ademáis de facerlle despedida celebrabamos o seu cumpleaños, o segundo era que inda non cumprira anos, que o cumple a principios de outubro... O meu é quedar ben, e o resto paparruchas! |
|||
|
09-20-2010, 11:26 PM
Mensaje: #8
|
|||
|
|||
|
Unha de gemelos.
En Negreira pola mañá dous irmáns cuarentons gemelos,ca diferencia de que un ten bigote e o outro non. Entra a un bar o que non ten bigote. Unha hora despois entra o mesmo bar o outro.... Dille a camareira: ¡váia!,vostede outra vez por aqui! :O Mira que hai xente despistada....
|
|||
|
09-25-2010, 12:52 AM
Mensaje: #9
|
|||
|
|||
|
Dous obreiros da construcción falan durante o almorzo:
-¿Sabes quen é Miguel de Cervantes? -Pois non.... ¡Que tonto és,deberías de ír á escola nocturna! O día seguinte volve a preguntar: -¿Sabes quen foi Albert Einstein? -Pois non.... ¡Que tonto és,deberías de ír á escola nocturna! Outra vez o día seguinte: -¿E Karl Marx?,¿sabes quen é? Pois tampouco.... -Mira que és tonto...¡tés que ír á escola nocturna! Entón o outro xa canso e cabreado dille: -¿E Tí sabes quen é Pedro López? Pois....non.... -O que se cepilla á túa muller cada vez que vas á escola nocturna!!. Había un tipo tan tacaño,tan tacaño,que estaba soñando que se tomaba un café,e despertouse para non pagalo... Van dúas monxa nunha moto e atravesan unha curva na que todo Deus se espeta,e páraas un policía e dilles: -¡Como é que non se espetaron! O que as monxas contéstanlle: -E que Deus está connosco... Entón o policía dilles: -Multa por ír 3 na moto!! |
|||
|
01-13-2011, 02:39 PM
Mensaje: #10
|
|||
|
|||
(09-20-2010 12:28 AM)SERGIO DJALMA escribió: Andaba buscando algún diálogo dos Tonechos ou de Mucha e Nucha,pero non os atopo... jajaja e boisimo jajaja Se non podes axudar molesta,o importante e participar
|
|||
|
« Tema previo | Tema siguiente »
|
| Posibles temas similares... | |||||
| Tema: | Autor | Respuestas: | Vistas: | Último mensaje | |
| [Xogo foril] Continua a historia | Rask | 70 | 1.323 |
11-28-2012 08:54 AM Último mensaje: LoucaPoloPolo |
|
| A verdadeira historia de Justin e Unha | Bsol | 1 | 244 |
11-14-2012 12:11 AM Último mensaje: unhaquenonsoneu |
|
| Mis historias tampoco son mías, las escribe shefiroth. | Invitado | 2 | 267 |
10-25-2012 11:17 PM Último mensaje: Strait |
|
| Historia de una acampada frustrada | Nemain_lessPaul | 0 | 180 |
09-27-2012 02:05 PM Último mensaje: Nemain_lessPaul |
|
| El final de la historia. | Perrigato | 40 | 3.185 |
08-29-2012 12:38 AM Último mensaje: Lestrade |
|
Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)

![[Imagen: 1255885754732.gif]](http://img819.imageshack.us/img819/5798/1255885754732.gif)