Pregunta sobre la Selectividad |
|
08-30-2011, 04:19 PM
|
|||
|
|||
|
Pregunta sobre la Selectividad
SI ESTÁN MUERTAS, NO ES VIOLACIÓN |
|||
|
08-30-2011, 04:23 PM
|
|||
|
|||
|
RE: Pregunta sobre la Selectividad
Yo creo que la Selectividad, lo que viene siendo el aprobarla, no es muy complicado. Otra cosa es si quieres nota y tal. Yo de ti me presentaría y sin matarme demasiado, que malo será.
¬¬
|
|||
|
08-30-2011, 05:34 PM
|
|||
|
|||
|
+1 a lo de buba, pero en cuanto al número de veces no se. Tendrás que esperar otro año para hacerla y prepararte mejor.
Oooo, you touch my tralala. mmmm, my ding ding dong…(8) |
|||
|
08-30-2011, 06:15 PM
|
|||
|
|||
|
Bueno, eu sobre a selectividad o que sí che podo decir é que non te mates a a estudiar para ela... Dígocho porque eu fun ca metade do temario sin estudiar e aprobei en xuño á primeira. Se as cousas non cambiaron, con sacar un 4 en cada examen aprobas fijo (se a media é como antes 60% da nota de bachiller e 40% da selectividad).
E bueno, ti preséntate e proba... que non perdes nada... e se aprobas, aínda que non sigas estudiando esa porta quedará aberta por se algún día che da a venada de estudiar Koitsu wa maru de kajiba, suge netta machi maushi. Maiku ni denjya masu masu gacchi mau. Come on!! Closing and war!! Join the park!! |
|||
|
08-30-2011, 06:36 PM
|
|||
|
|||
(08-30-2011 06:15 PM)Eruka Escribiu: Bueno, eu sobre a selectividad o que sí che podo decir é que non te mates a a estudiar para ela... Dígocho porque eu fun ca metade do temario sin estudiar e aprobei en xuño á primeira. Se as cousas non cambiaron, con sacar un 4 en cada examen aprobas fijo (se a media é como antes 60% da nota de bachiller e 40% da selectividad). Eruka, xa non é coma antes. Agora a nota é sobre 14, non sobre 10, aparte hai asignaturas optativas ás que te podes presentar para subir nota ou no. Eu penso que así é unha merda coma unha catedral. Ademáis agora se eu, por exemplo, quixera entrar na universidade a nota non me daria para nada porque é sobre 10 -.- Oooo, you touch my tralala. mmmm, my ding ding dong…(8) |
|||
|
08-30-2011, 08:43 PM
|
|||
|
|||
|
Creo que al final voy a pasar de ir porque me amarga estudiar en lo que queda de verano XD
SI ESTÁN MUERTAS, NO ES VIOLACIÓN |
|||
|
08-30-2011, 08:56 PM
|
|||
|
|||
(08-30-2011 08:43 PM)juliano6010 Escribiu: Creo que al final voy a pasar de ir porque me amarga estudiar en lo que queda de verano XD Estudiar? Selectivo? non poden ir as dúas na mesma frase! Eu tiven que facer selectivo en setembro porque me fun con historia e con xeografía... e xeografía aprobaronma en setembro pola miña cara bonita e historia máis ou menos a saquei eu. E selectivo só suspendin historia (que me tocara parte económica [a época de frenco e tal non a estudara] e como non tiña idea, unin as fechas, cuadraba co reinado de Sabela II e o reinado de Sabela II lle contei, e deronme un 3'75) e economía, que ao non ter visto nada, pois claro está que a suspendín (cun 1). E en xeografía, non estudara máis nada, e ala foi un 7, cando no curso non pasaba dun 3. PRESENTATE! eu mo pasei xenial, facendo o ghandul entre exame e exame, e durmindo a sesta na fonte de ADE despois de comer. A llorar a tu puta choza. |
|||
|
08-30-2011, 09:48 PM
|
|||
|
|||
|
Pffff.... vou vella xa para estas cousas xDDDD
Koitsu wa maru de kajiba, suge netta machi maushi. Maiku ni denjya masu masu gacchi mau. Come on!! Closing and war!! Join the park!! |
|||
|
08-30-2011, 10:38 PM
|
|||
|
|||
|
Lo único difícil de selectividad son las asignaturas prácticas: Matemáticas, Química, Física... Las de teoría, con leerlo un par de veces todo y tener una idea del tema ya está. Además, en Gallego y Lengua Castellana tienes un comentario q suma muchos puntos. Si tienes algo de labia, te sacas buena nota. Eso sí, mira la práctica la semana antes de selectividad y luego ponte serio con la teoría. 2 días antes, o uno, le das un pequeño repaso a la práctica y vas listo. (Lo digo xq yo lo hice al revés y se me olvidó bastante teoría y la práctica...bueno, con q falles en un número la jodiste...)
|
|||
|
08-31-2011, 01:25 PM
|
|||
|
|||
|
Nah, en castelán fas só a parte práctica... e en galego vas a práctica e inventas a sociolingüística e listo Calisto!
A llorar a tu puta choza. |
|||
|
« Tema previo | Tema seguinte »
|
Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

Inicio
Búsqueda
Facebook
Twitter
Chat
Axenda de Concertos
Axuda

Sindicación RSS
Arquivo (Modo sinxelo)
Problemas? / Suxestións
Contáctanos
Anunciarse (En Construcción)