Tenda Quecarallo

Enviar resposta 

Cualificación:
  • 1 votos - 5 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Pendangas e babosos de Discoteca

11-13-2011, 01:24 AM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 11-13-2011 11:48 AM por Camisa Nevoeira.)
Galicia: #1
Pendangas e babosos de Discoteca
Antes de começar, dou umhas premissas para situarmo-nos e planejar-me melhor:

- O post estava pensado para umha "audiência" masculina e heterosexual.

- Tomando isso como base, efeitivamente que eu tendo a "desmadrar" algo, nom vo-lo vou negar. Sim, é certo que o fago, adrede e conscientemente. E fago-o porque creio que é a melhor maneira de tratar este tipo de temas. Um ponto de vista frio, objectivo, "desimplicado", alheio e distante, como o safari-freaky que estuda umha manada de chimpancês, ou como um sociólogo de garabata, nunca será tomado com a consideraçom que se merez, nem será processado psicológicamente como umha chamada à rebeliom contra esse mundo, que é o que realmente tento. Nom me interessa a atençom de círculos psico-sociológicos compostos por oficinistas de 50 anos, interessa-me a atençom dos jovens.

- Gosto, pois, de deixar claro a generaçom à que pertenço, e que nom estou a falar de assuntos com os que nom esteja familiarizado.

- Estam-nos a imponher dende enriba um modelo baseado na corrupçom dos instintos femininos e a escravizaçom dos masculinos, por isso arremeto contra isso desproporcionada e "injustamente".

[Imaxe: Clan_chonis.jpg]

Hmmm. Discotecas, discotecas, discotecas.

Hoje rajarei delas.

E ademais vou disfrutar fazendo-o, porque nom se trata dumha teoria elaborada friamente baseando-se em dados objectivos e em olhar tupés engominados pola rua, senom que é umha opiniom forjada com conhecimento de causa. Qualquer pessoa jovem poderá relacionar o que digo com o que ve.

E quando digo discotecas digo também locais vários onde soem dar-se umha série de condiçons:

- Música.

- Escuridade mais ou menos patente e mais ou menos interrompida.

- Alcool em doses quase-cosacas.

- Drogaina variada, principalmente farla, pirulas e chicles para o alento.

- (Atraidas polo "glamour") Mulheres.

- (Atraidos, nom polo glamour, que lhe importa um caralho, senom polas mulheres) Homens.

- (Como resultado da misturança de homens e mulheres) "Ligoteo" e "tonteo" a vários níveis, com o conseguinte estrago financeiro.

- (Como resultado das baixas vibraçons produzidas) Presença dumha morea de seres descarnados alimentam-se desse ambente.

Às discotecas vam as mulheres e, como consequência disso, os saidos, os babosos… e os tios legais que nom deviam estar alí. Das mulheres nom digo nada. Obviamente, condeno o fenómeno das drogas e as pendangas/ comebolsas/ divas intocábeis/ "olha-me, convida-me, fai-me a pelota mas nom me toques", mas creio que até certo ponto a mentalidade da tia legal que vai de discotecas é algo assim como:

Eu apareço por aqui, há actividade, há movimento, há ruído, passam cousas, todos sorrim-me, todos olham-me, voltam-se tímidos e acolhonados na minha presença, tentam impressionar-me, tenho 100 oportunidades interessantes, sinto-e intocável e confiada, convidam-me a cubatas gratis, som a rainha do cotarro, a protagonista dum acontecimento popular tumultuoso onde estou qual peixe no auga, bailo e disfruto como umha anana, sinto-me desejada e admirada e [sobretodo] isso nom significa que seja umha pendanga nem que foda a ninguem, simplesmente da-me um subidóm de auto-estima e isso basta-me e sobra-me. [ESSE É O MOTIVO PRINCIPAL POLO QUE VAM À DISCO.] Y se passa algo casualmente, escolherei-no eu e nunca perderei o controlo sobor a situaçom porque é o meu terreo.

À mulher jovem média de hoje em dia assistente a disotecas eu diria-lhe algo assim como:

1- Na tua vida vas atopar ao teu príncipe azul numha puta discoteca.

2- Se estás boa, continuarás a esta-lo ainda que leves um puto "chándal" adidas e umha camisola (tentade atonpar a umha tia boa que esteja ataviada assim... é impossível... todas caim perante DEU$-J€HOVÁ e esforçam-se horrores em semelhar melhores que as demais).

3- Se te sorrim e convidam-te nom é porque ti sejas a canha (e o ratoncinho Peres nom existe) —que nom digo que nom o sejas— senom porque som uns saidos, uns voitres e uns babosos e vam ao que vam; e nom estou dizendo nada que nom saibam todas. Que sim, foder, que contigo som brandinhos e doces qual sugus ou merengue porque querem foder-te de enriba abaixo, de adiante a atrás e em todas as posiçons do Kamasutra. Alaaaa, o que dixo! Que mal soou! Mas sabes que é o pior? Que é a puta verdade e sabe-lo.

4- Se precissas de sentir-te sexy/ admirada/ desejada para sentir-te segura, padeces de madureza e, pior ainda, dum grave transtorno de personalidade.

5- Crer que o éxito social que tenhas numha discoteca tem algo a ver com a tua verdadeira maneira de ser, que dize algo positivo tua, ou otorgar-lhe demasiada importância, é um grave erro.

6- Na tua linguagem feminina, ir com minissaia e tanga, "marcando bufas neno" e amosando o embigo, significa "olhade, som umha pretty woman, tedes que tratar-me bem, ter-me em conta e tomar-me em sério". Mas na linguagem masculina, isso significa dende sempre e para sempre "outra pendanga quentando pirolos e pedindo guerra". E sei de certas "minorias" étnicas onde essa linguagem tem a mesma vigência que antano tivo para nós, é dizer: manipula-pirolas = pendanga.

7- Na derradeira instância, verás que pronto se che quitam as ganas de disco e de modelinhos quando o Ocidente enteiro afunda na anarquia e a barbarie mais absoluta, e vejas-te vendida a um futuro incerto de necessidade e de sobrevivência.

8- Artigo de "Como librarse de los babosos" Vale, isso está bem, mas, só tens direito a empregar tais "técnicas" se nom inverti-ches 3 horas e 200 euros em tecnologia estética para atraer homens. Se te pavoneias, o emprego de tais técnicas com pobres fracassados que nom te atraim, delata-te como subnormal profunda, insegura e inestável.

No canto, à quenta-pirolas vulgaris-estândar que podem ser atopadas nestes locais, digo-lhes:

1- Vai a Arábia Saudita a sementar feromonas a babor e a estribor e a erguer pirolas.

2- "Soy puta porque mi coño lo disfruta". Vale, nom te vou dizer o que penso tua porque admiro a tua honradez (peça de gado porcino), mas se tedes os ovários para reconhecé-lo, te-nos também para advertir-lho a todos los tios com os que tenhas umha relaçom, assim como às noivas dos teus amigos, os noivos das tuas amigas, aos seus familiares, aos chefes, aos teus companheiros/as de trabalho e aos teus futuros maridos, filhos e filhas quando os tenhas, e nom venhas logo aos 30 anos com parvadas de "apagom e conta nova" e "aqui nom passou nada, ainda que isto nom é caspa, é o sumo de winga caducado que me sai até polos poros da testa".

3- Posto que és umha vulgar pendanginha e ademais qualquer tio com dous dedos de fronte cheira-o à distância, nom tenhas atitudes de "som umha pretty woman", "a ver quanto pujas por mim" e "se te portas bem...", porque isso é aproveitar-se ruimmente da imbecilidade e dos instintos de tios demasiado debis para controlá-los.

4- Quando caiam as leis, a ética e a orde social (que cairám, vaia se cairám, e pronto… mas ainda que nom caiam polo momento pode que o aprendas polas más), daras-te de conta de que a sexualidade é umha força primordial com a que nom se joga. Porconas aproveitando esse poder antolham-se-me crialhos de 4 anos cum AK-47 carregado, montado e sem seguro. A provocaçom tem umha cara "glamourosa" inspirada nos anúncios da TV e nos videoclips da porcona americana de turno, e logo tem umha cruz sumamente desagradável que mostra-se quando se lhe toca as bolas ao tio trabucado (isso sim, logo todo o mundo bota-se as mans à cabeça).

Ao tio legal que vai a discotecas pola inércia, porque vam os seus colegas, porque pensa atopar parelha, porque é "o que há que fazer", etc.:

1- Neste antro de merda com aprendizes de putinhas e pailarocos de entrecelho depilado ao lazer nom se te perdeu nada, rapaz.

2- Seria deprimente que um tio legal coma ti remata-se emparelhado cumha pendanga do 3 ao 4º.

3- Como homem jovem, sã e boa pessoa, serves para algo mais que para que as pendangas te confundam cum Tinky-Winky mais.

4- Entom que tens que fazer? Sua-me o caralho. Nom serei eu quem cho diga. Cria umha boa semente.

E ao tio picha-boba que vai às discotecas religiosamente e que lhe vai a vida nisso:

- És um ser patético, baixo e desprezável, e o contedor para o lixo da minha rua é de mais elevada condiçom que ti.

Na suma, todo esse assunto do glamour, as luzes tintantes, as miradinhas, as caras sonrintes, os modelinhos, a combinaçom de cores, as frases engenhosas, o maquilagem e que ninguem te diga nada ainda que faltes ao respeito, nem te ponham no teu sítio ainda que o mereças (lembra que ti o vales, rainha) é algo muito típicamente feminino e matriarcal; sintem-se realizadas assim (a sua meta é gostar a todos os tios para poder eligir, de entre todos, ao que mais lhes goste) e —se me ponho no seu lugar com muito esforço— podo entender que caiam , já que estám muito necessitadas de que os tios "aprecemo-las" (inclusive ainda que seja a um nível tam superficial) e de sentirem-se desejadas por muitos. Ainda que sinto compaixom perante este fenómeno, e nom as excusso: o feito de que haja rapaças guapas que passam das discotecas confirma que tenhem possibilidade de eligir.

Mas assim como a discoteca é um eido de batalha feminino onde elas eligem o terreo, a disco nom tem nada a ver com o modo de ser do homem. A primeira vez que entrei numha sendo um adolescente, dim-me de conta imediatamente disso. Ali, até o mais chulo-putas tem que baixar a caluga perante o Yin e acatar sem miramentos as regras desse estúpido e esquivo jogo. Nesses lares, estrogen rules, há muitas rainhas e nem um só rei. Dende o momento que, como homem honrado e honesto, um entra por essa porta, deixará de sé-lo e automáticamente convirte-se, perante os olhos de quanta fémia seja achada presente, noutro saidorro babosete ao que podem vacilar e ao que podem escolher/ aceitar/ ponher a prova/ tourear como se forma-se parte dum escaparate de osinhos de peluche para levar-se a casa. (A culpa também é dos tios, que tentam presentarem-se como teletubbies inofensivos, tranquilos e apagados baixo o ponto de vista sexual, quando em realidade somos bolas de lume com patas e isso nom é nada do que haja que avergonhar-se, pois significa que somos homens e estamos sãs.)

Polo tanto:

Discoteca: lar onde umha "niñata" de 18 anos, superficial e valeira, sem trabalho, sem estudos, na casa de papá, em autocarro/ metro/ carro dum/dumha colega a todos lados, 1.60, 90 de CI e 49 kg, pode-se atrever perfeitamente a tentar vacilar a um maromo de 30, profundo e com ideias próprias, com trabalho, com carreira, com a vida feita, com carro, 1.90, 120 de CI e 100 kg.

E, como olha-mos, o modus operandi e a mentalidade exportou-se ao mundo exterior, e o complexo de MTV-diva engendrado nas discos passou a formar parte da sua personalidade, incorporando-se a sua vida cotiá. É umha cloaca que se desbordou e esta-nos a inundar com o seu cheiro a compresa com asas. Tios, de verdade digovo-lo com a maior seriedade, que nenhum se involva nesse mundo nem caia nessa escumalha de merda! Nom digo necessáriamente que todos deixemos de ir dumha vez por todas, mas ao menos nunca nos tome-mos ao sério esse mundinho como se fosse a pedra angular da existência humana. Saiba-mos manter-mos espiritualmente por riba. Aprenda-mos a desprezá-lo e rir-nos dele (podemo-lo fazer melhor que ninguem, posto que o conhece-mos). Desenrole-mos um sam rejeite cara esse mundo. Nom é afim personalmente ao meu ideal por exemplo. Mas os homens nom estamos feitos para babejar, supricar, mendigar e agachar a cabeça, senom para competir entre nós para estabelecer gerarquias e olhar quem é o melhor em cada eido. Os tios que acabarom por-se adaptar à secta fashion-victim-style-with-tanga-girls-on-my-T-shirt geralmente perderom tanta masculinidade no processo que se corrompeu ao 100% e resultam insoportáveis e de pouco fiar para qualquer homem íntegro com a cabeça bem dotada e os pês no cham. Se molham muito mais, que o duvido, terá sido a costa de perder algo mil vezes mais valioso, amém de muita pasta que poderiam ter aforrado para o seu futuro pessoal.

O Sistema foi muito inteligente: graças a ele, agora as rapaças e os cobardes também tenhem um Valhala. O erro consiste em que os jovens rectos sejam captados por esta sinistra caricatura de templo e tome-no como a redençom a umha vida longe da sua verdadeira natureza interior.

E agora.

Um nom pode limitar-se a destruir. Deve proponher alternativas. Deve ensinar um mundo que é o lógico, o natural e o equilibrado. Nom vou dizer o que há que fazer. Mas vou a exponher a minha teoria sobor o que nos passou aos tios.

E é a seguinte.

Dende que a seita judaica adoradora do Judeu Espichado num Pau entrou em Europa via Roma, a Igreja (e agora o Sistema) sacou-nos aos homens do nosso terreo de ócio e dispersamento, que é o eido da batalha (ira), o desporto (vanidade), os campamentos de treinamento guerreiro, a areia das competiçons desportivas, os banquetes (gula), as ruas, as conversas no sentido "HOHOHO," sexo com a mulher que eligiste (luxúria), os vaciles, o trabalho à intempérie, os pescoçons ao panoco do grupo, as pelejas, as manifestaçons com o braço-em-alto-a-berro-pelado-botando-escuma-pola-boca ou os concertos RAC. Nom digo que seja o ideal, mas é o que aflora mais doadamente, e é desacreditado pelo Sistema precisamente porque essa maneira de vida, quando é diciplinada, inteligente e canalizada, presta-se muito a derivar em "nazismos/fascismo" ou similares, sumamente perigosos para o Sistema. Por isso nunca me sorprendeu até que ponto as ideias "extremistas" fermentarom um bocado na perola exprés que supom um estádio de balompé.

Conclusom minha:

· Umha tia vai a umha disco a passá-lo bem e nom tem porque perder necessariamente a sua dignidade no processo, ao contrário, o local eleva-a à categoria de pseudo-diva. Podo entendé-lo ainda que nom o desculpo. Que seja algo falso, ilusório e artificial, já é outro assunto. (E que tambem existam "perrillas insinceras" do tres ao quarto que sim perdam a dignidade, também.)

· Um tio vai a umha disco a mendigar tristemente a sua dose semanal de estrógenos, e isso sim que é perder a dignidade e a honra. Se os tios quixese-mos simplesmente passá-lo bem a nossa maneira, ficaria-mos nas ruas, sentariamo-nos e falaria-mos tomando algo.

· Discoteca: Exemplo perfeito de como uns instintos femininos perfeitamente normais e perfeitamente sãs forom tornados tanto contra a mulher como contra o homem, e convertidos numha desalmada e fria máquina de fazer dinheiro, castrar aos homens e botar às mulheres jovens a mans de homens-maiores-feios-inferiores genéticamente-com pasta.

· Balompé: Exemplo perfeito de como uns instintos masculinos perfeitamente normais e perfeitamente sãs forom "neutralizados" a base de dar-lhes essa válvula de escape controlado num grande recinto vigilado.

· Tanto balompé como discoteca: os maiores movimentos de massas do Ocidente, assim como as maiores fontes de ingressos em quanto ao ócio da mocidade que o capitalismo tem no Ocidente.

Por que, entom, o Sistema promoveu principalmente o modelo feminino de "passá-lo bem", e nom o mundinho masculino?

a) Porque é muitísimo mais caro (é muito raro atopar a umha mulher que seja capaz de "pasá-lo bem" sem ter ido de compras ou gastar dinheiro —e o Sistema estoura isto e promove-o, quando em realidade é umha debilidade feminina que devia ser disciplinada).

b) Porque o Sistema quer roubar-lhe a Ocidente o elemento luitador e de território que só os homens jovens possui-mos, e para isso querem sumergir-nos num estado de manipulabilidade-docilidade consumista a base de hipnotizar-nos com cadris, embigos, alcool, farla, pirulas, pumchi-pumchi, escotes/ canalons/ canalinhos, cadris joguetonas, olhadas fedelhas, purpurina em sítios estratégicos, sussurros, frases de significado ambíguo, etc. Baixo nenhum conceito há que permitir que o Sistema tenha-se a aproveitar dos nossos instintos, nem que as "pkyolovalgo" joguem com eles para inflar artificialmente o seu ego.

O ruido, o fume, a escuma, as camisolas molhadas marcando peçons, os piercings no embigo, as pirulas mitsubishi/ pikachu/ super mario bross/ euro/ superman, as gafas de Sol qual pantalha de cinema, as cebolas achegadas, cada qual com os seus conseguintes erecçons sentidas no traseiro dumha pendanga que sinte-se reafirmada interiormente pola sua capacidade para erguer rabos, botar a mascada sobre o capô do carro dum pureta, os flequis-cortinha, os red-bull + vodka numha mam e o peti na outra, a roupa de Dolce&Gabanna, Yves-Saint-Laurent ou Christian Dior, as colónias de Hugo Boss, os BMWs de segunda mam comprados no estado alemam e cujas letras ainda pagam-se 5 anos depois, as caras anónimas auto-convencidas da correcçom do que fazem, umha conversa de 2 horas sobre como o teu colega tuneado o seu carro, um "cogorzón del 15 neno" ou umha viagem de ácidos, um polvo para provar os amortecedores do carro cumha "guarra" de espinhaço tatuada + bikini + chándal branco marcando tanga + gafas de sol qual Robocop, as amigüitas-itas-itas comendo-se a boca entre elas (Pergunto-me onde está agora a transgressom rebelde quando toda Magdalena faze-o) "o nome de alguem na minha roupa interior" ("El Club de la Lucha"), tatuar-me um ideograma chino detrás de minha orelha ou um tribal que nom significa nada no lombo, ver como se acumulam mouros, negros e panchitos e como som capazes até de fazer-se donos desse estilo de vida mentres desprezam à mocidade branca amariconada... e, sobretodo, nom sentir-me totalmente livre, dono de mim mesmo e independente dumha sociedade decadente à que desapreço profunda, profunda, profundamente... todas elas som cousas que D-E-T-E-S-T-O. Terceiro Mundo, cai sobre Ocidente e quita-lhe a imbecilidade de enriba!

[Imaxe: spacen.jpg]
¡Waw, la "Space" de Ibiza neno! ¿Se puede llegar a ser más VIP chorbo? Yo creo que no joder. ¡Venga, mueve los pies chorbo!

Parece-me muito óbvio que as discotecas (junto com o que fermenta ali) som as representantes mais ilustrativas da decadência de Ocidente, à qual repudia-mos e quere-mos ponher fim. Toda a posta na cena das discotecas, incluindo alcool, drogaina, fume/ escuma, escuridade, luzes e o infalível cebo de rapaças bonitas maquiladas ensinando carne e pele, obedece tambem a um coidado planejamento. Querem forçanos a aceitar um papel passivo, a esquecer-nos de todo, a fundir-nos com a massa borreguinha e a deixar-nos ir. E por riba estam-nos a contar que temos que estar super-orgulhosos disso, que esta época é a melhor e que somos os heróicos pioneiros dumha "nova masculinidade" ao ZP, polo que nom há que avergonhar-se de "bolborotear, chorar em público, ponher-se roupa rosa (ou por que nom?, umha sáia; o Ceu é o límite colegas) ou dizer hihihi cada tres subnormaladas soltadas.

Se todas essas cousas, no canto dum estilo de vida, fossem um anaco papel com as suas leis, tal papel seria adorado polo 80% da mocidade actual qual manuscrito sagrado.

Queres saber o que faria eu com esse papel?

Adivinho que nom.

Ao melhor comiches há pouco.

O cecais simplesmente tens sentimentos.

Nunca adorarei ao bezerro de ouro, nunca rendirei culto no templo de Kapital/ Coliseum/ Maremagnum/ Pachá/ Private/ Space/ Bora-Bora/ Florida/ etc., nunca seguirei as ensinanças de DJ Pipicaca e nunca comprarei um polo rosa com o camcodrilo no coraçom, nem irei com o cinto a cuadrinhos metálicos à altura da base do cipote como se leva-se 2 kg de merda nos pantalons (ou cecais para amosar os calçons, ja que valem o triple do que valem os pantalons).

Se no futuro um poder branco conquista-se Ocidente, o primeiro que faria eu seria sacar a todos os chortas que vam às discotecas e forçaria-os (como a todo homem sã de entre 14-45 anos) a boxear, a matar-se a pesas, a fazer desporto, a desfilar, a receber adoutrinamento ideológico sinxelo e contundente com vistas a um rearme espiritual e a manejar armamento. Esse é o papel do homem, e nom outro. A ver se depois dessa dose de realidade e de força ficam ganas de humilhar-se perante tentativas de über-divas estancadas nos 15 anos, flipadas com as luzezinhas de cores e deslumbradas por Amáncio Ortega. E a ver se às mulheres jovens apetece-lhes ir a discotecas onde já nom há babosos. Assim, ninguem poderia dizer "e que nos quitarom as discotecas". Nom, a realidade impora-se e as discotecas ficaram valeiras, os homens atoparam o seu papel natural e as mujeres, despojadas da sua burbulha de glamour e encanto, veram-se forçadas a ganhar-se o respeito dos seus homens meiante outras cousas a margem das suas curvas e das suas manipulaçons.

Em quanto às mulheres jovens, como já dizem noutras mensagens, poria-as a parir, parir, parir e parir (no sentido de dar a luz). Ser umha mulher jovem-sã e ter umha tripa plana será visto com maus olhos. Um embaraço cada 4 anos como mínimo, que a Raça morre, senhores

E venha a parir.

E venha gemelgos.

E venha trigemelgos.

E venha futuros soldados, trabalhadores, líderes, aristas, místicos, poetas, científicos, exploradores, etc., para defender e engrandecer à Raça

E nunca parar, que a Misom da Raça Ariana é sagrada, inmortal, universal e eterna.

El Natch y el Porta som rapeiros, mas explica-no estupendamente

Possíveis respostas a Aludidos/as

• Mentalidade da tia legal: Extendim-me deliberadamente aí, sinxelamente porque é algo sobre no que os tios estam muito trabucados. Também porque a mentalidade da tia legal que vai à disco é muito diferente e mais complexa que a do tio legal que vai. E esse é o erro: que os tios cream-se que as tias som iguais. Empreguei nalguns casos um tom negativo porque parece-me que o auto-engano da tia é maior. Um tio sem remédio é sinceiro consigo mesmo e tende a aceitar as suas limitaçons. Mas para a tia, com a talhada que tira de todo isso e o subidóm que lhe provoca, é muito difícil de-se concever a si mesma como outro ser patético e outra ferramenta mais.

• A quenta-braguetas vulgaris estándar: Já que tenhem os ovários de auto-declararse "putons", deviam renunciar a toda possibilidade de respeito/ amor autêntico por parte de amigos, noivos, familiares, companheiros, etc., pois aos "putons" ou ex-putons nom se lhes trata como princesas. Nom o ganharom.

• Por onde saim, a que garitos fum, som ou fum um picha-boba, som incapaz de controlar-me perante tanta pendanga e me meta-morfoseo qual crisálida, mas em baboso, e, outra vez, por onde caralho saim? Perguntas pessoais, e cujas respostas supom-se que nom afeitam à veracidade ou nom do exposto. Mas para que vejades que nom me contradigo, direi-vos por cima:

a) Saim por suficientes antros e suficientes cidades grandes do estado espanhol e dotros estados como para saber como som as cousas em Europa.
b) Nom gosto das discotecas e, em geral, os locais desse tipo. Parecem-me o exemplo perfeito da degradaçom que sofre a Humanidade e repugna-me o ambente decadente que impera alí.
c) Tendo isso em conta, seria um autêntico imbécil e falso se saira por norma, e de facto, nom o fago salvo excepçons comprensíveis.
d) A primeira vez que fum a umha disco foi aos 16, a mesma idade à que crim ser Nacional-Socialista. A derradeira, aos 24. Entre as duas vezes, ambas inclusive, nunca babesei, nunca fum um teletubbie e nunca conducim-me como um picha-boba… Sim, ja o sei, pola Internete todos somos prémios Nobel de comportamento exemplar, mas teredes que conformar-vos com a minha resposta.
e) As "zorrillas" nom me impressionan o suficiente como para perder o controlo perante elas. Há outros momentos para perder o controlo sem perder, à vez, a tua dignidade.
f) Nom obstante, a norma entre os tios é perder o controlo e convertirem-se em babosos em tais situaçons .

• Sei perfeitamente que a norma dumha discoteca nom é tio colhonudo/ rapaça subnormal. O que estou dizendo é que a situaçom que descrevo, numha discoteca e graças a essa mentalidade, é possível, quando devia ser umha aberraçom.

• Sim, há pessoas que se tomam a discoteca ou os locais como algo relevante. A roupa que se ponhem, o relógio que tenhem, o carro, o celular e o seu tom de chamada, a música que escuitam... TODO... vai orientado a aumentar o seu estatus social nessa letrina de decadência, brandura, saliva, patilhas rematadas em ponta, pouses interessantes, gafas de Sol qual bolboreta gigante, castraçom dos nossos jovens e prostituçom das nossas jovens. Saben o que se coze, sabem que é umha merda, que nom é a resposta... sim. Mas sigue-no fazendo por imensa falta de caracter e por debilidade de personalidade.

• Sobor do conceito de ir a discos: Desde o ponto de vista de "tia legal" é assim. Nunca recriminarei às mulheres que gostem de arraxar-se para nós, de estar monas, de sentirem-se desejadas, etc. Como dizem, creio que isso é natural e normal,e parece-me que forma parte da estratégia de sobrevivência e selecçom natural da Raça. O mau é cultivar isso de forma excesiva, convertí-lo numha ferramenta de manipulaçom e alimentaçom de egos, etc.
Atopa tódalas súas mensaxes
Cita esta mensaxe na túa resposta
11-13-2011, 01:30 AM
Galicia: #2
RE: Pendangas e babosos de Discoteca
(11-13-2011 01:24 AM)Camisa Nevoeira Escribiu:  - O post estava pensado para umha "audiência" masculina e heterosexual.

¡Lástima! Pois eu comento e, de paso, sumo unha mensaxe.

A parrafada que a lean os machos de pelo en peito.

DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
11-13-2011, 01:34 AM
Galicia: #3
Isto.....totalmente dacordo!!! (non son capaz de lelo todo....pero sexamos sinceiros....¿quenes van votar despois de haberse lido os programas electorais de tódolos partidos?).
Tongue
11-13-2011, 10:20 AM
Galicia: #4
(11-13-2011 01:34 AM)Lestrade Escribiu:  Isto.....totalmente dacordo!!!
Tongue

Dodgy
11-13-2011, 11:09 AM
Galicia: #5
(11-13-2011 01:34 AM)Lestrade Escribiu:  Isto.....totalmente dacordo!!! (non son capaz de lelo todo....pero sexamos sinceiros....¿quenes van votar despois de haberse lido os programas electorais de tódolos partidos?).
Tongue

me adjudico la misma respuesta estoy de acuerdo con lo que di leido
porque tal parrafada en el galaico ese (que nunca me acuerdo como se llama) no se puede interpretar muy bien
estas cosas las podias escribir en castellano o en gallego mas de la E.S.O

The Winter is coming
11-13-2011, 11:27 AM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 11-13-2011 11:32 AM por dresiss.)
Galicia: #6
Canta razonciña teis, camisa...
Ainda que sudei tinta pra lelo, moi bó aporte, grazas!
Sabes o mellor, Camisa?
que ai a hostia de mulleres ás que lles encantan estes temas de Porta, e van pola calle cantando "las tias todas son unas guarras".... u.u´
11-13-2011, 11:34 AM
Galicia: #7
(11-13-2011 11:27 AM)dresiss Escribiu:  Canta razonciña teis, camisa...
Sabes o mellor, Camisa?
que ai a hostia de mulleres ás que lles encantan estes temas de Porta, e van pola calle cantando "las tias todas son unas guarras".... u.u´

Pois se iso traduce, para que a xente de a pé nos enteremos do que se dí.

A llorar a tu puta choza.
11-13-2011, 11:47 AM
Galicia: #8
Sabes o mellor, Camisa?

Obrigado, e assim vas colhendo jeito à leitura nesta normativa Smile
11-13-2011, 12:00 PM
Galicia: #9
(11-13-2011 11:47 AM)Camisa Nevoeira Escribiu:  
Sabes o mellor, Camisa?

Obrigado, e assim vas colhendo jeito à leitura nesta normativa Smile

Pouco a pouco voume acostumando a lelo, pero bueno, costame un pouquiño jeje
11-13-2011, 12:07 PM
Galicia: #10
No sé de qué va el artículo, porque leer la variante que usas del gallego me cuesta.

Venga, tontorrón, usa el español. Por Goebbels. O por Himmler.
Enviar resposta 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

• Anunciarse (En Construcción)
  • Métricas (En Construcción)