Learn English in London |
|
06-14-2011, 08:45 PM
|
|||
|
|||
|
Learn English in London
En principio mi nivel de Inglés es bastante pobre por lo que me da algo de respeto el viaje, así que me gustaría, si las teneis o si conoceis a alguien que las tenga, saber de experiencias y consejos. Asímismo, si alguien tiene pensado o se plantea hacer un viaje similar, me gustaría que contactase conmigo. No es lo mismo, desde luego, ir solo que acompañado por alguien. Saludos!. Pásome os días dándolle de comer aos problemas. Sei que así crecen, pero, polo menos, non teñen fame como pra me atacar. |
|||
|
06-14-2011, 10:00 PM
|
|||
|
|||
|
RE: Learn English in London
Nunca o fixen, pero planteeimo varias veces. O malo que ten é que se perde moito tempo facendo entrevistas de traballo, polo que un verán se pode facer algo curto. De 3 meses, podes perder tranquilamente 1 de entrevistas. Non é chegar e encher. Iso é o que me bota para atrás á hora da verdade xD
Pero bueno, hai axencias que che facilitan un pouco as cousas... o que pasa é que supoño que haberá que pagarlles os "servizos" ofrecidos. De todas formas, a min tamén me gustaría probar. Supoño que será unha das formas máis efectivas para aprender un idioma. Ánimo! DOES HE LOOK LIKE A BITCH? |
|||
|
06-14-2011, 10:44 PM
|
|||
|
|||
|
se pensas viaxar pra aprender inglés descarta londrés é moi caro. Pensa en irlanda. Por outra banda tes programas e pelis en inglés por todas partes. podes practicar todo o posible antes de lanzarte á aventura. Sorte
... polo río abaixo vai unha troita de pé corre que te corre que non a hei pillar... |
|||
|
06-14-2011, 11:19 PM
|
|||
|
|||
(06-14-2011 10:00 PM)TOXOVERDE Escribiu: Nunca o fixen, pero planteeimo varias veces. O malo que ten é que se perde moito tempo facendo entrevistas de traballo, polo que un verán se pode facer algo curto. De 3 meses, podes perder tranquilamente 1 de entrevistas. Non é chegar e encher. Iso é o que me bota para atrás á hora da verdade xD Si... eu tamén me pensei niso. Se non chegase a ter un traballo ao pouco tempo xa case tiraría co verán enteiro e non compensaría moito. Aprender se aprendería pero os cartos non os regalan. O que si, unha amiga miña xa quedou de falar coa sua irmá (que tras faceren algo parecido ao final quedouse a vivir en Londres) pra ver se sabe dalgún traballo por alí. A ver se hai sorte.... E das axencias.... estiven vendo e a maioría pídenche un prezo non pequeno a pesares de buscarte traballo e así. Ademáis sempre está o medo a que te estafen .Graciñas polos consellos e, se te animas a ir, avisa .Nemigo Escribiu:se pensas viaxar pra aprender inglés descarta londrés é moi caro. Pensa en irlanda. Por outra banda tes programas e pelis en inglés por todas partes. podes practicar todo o posible antes de lanzarte á aventura. Sorte Sei que Londres é caro pero tamén é un lugar no que hai "traballo" (o poño entre comillas porque tamén tiveron crise). Irlanda, en cambio, a pesares de que me encantaría ir ao non ser moito de cidades, topar traballo está, agora mesmo, moi chungo (ou iso creo). Polo demáis, decida o que decida, heime de poñer pronto a estudar inglés. O meu nivel e baixo e así non podo iren a ningures. Graciñas polo teu apoio .
Pásome os días dándolle de comer aos problemas. Sei que así crecen, pero, polo menos, non teñen fame como pra me atacar. |
|||
|
06-15-2011, 09:05 AM
|
|||
|
|||
|
Investiga otras ciudades con curro, porque en Londres con los precios podrás ahorrar menos. No sé, Manchester, Birmingham, cosas así.
Cita:El origen del pensamiento está en el desacuerdo, no sólo con los demás, sino con nosotros mismos. |
|||
|
06-16-2011, 03:31 PM
|
|||
|
|||
(06-15-2011 09:05 AM)iagovar Escribiu: Investiga otras ciudades con curro, porque en Londres con los precios podrás ahorrar menos. No sé, Manchester, Birmingham, cosas así. Las zonas más turísticas tienen precios más altos pero también están mejor de curro. No se como estarán Manchester, Birmigan o así en ese aspecto pero bueno... mi prioridad es aprender Inglés sin gastar mucho. Mientras me dea para comer y estar allí lo mejor posible me conformo. Pásome os días dándolle de comer aos problemas. Sei que así crecen, pero, polo menos, non teñen fame como pra me atacar. |
|||
|
07-11-2011, 02:42 PM
|
|||
|
|||
|
No te sería más fácil meterte en la escuela de idiomas? Si acabaste bachiller con inglés accedes directamente a 1º de medio o si quieres esperar por si crees que debes empezar desde más abajo, pues puedes probar a hacerte el examen de clasificación... Yo, por ejemplo, solo tuve clases de inglés hasta 3º de ESO y acabé bachiller con primer idioma extranjero francés... Hice el examen de clasificación habiendo la leche de tiempo que no toco el inglés ni con un palo a distancia y, según ese examen, yo voy para 2º de medio. Además, por lo que he hablado con esa gente, el método es completamente diferente y bueno, ya te lo digo desde el punto de vista docente, merece la pena y solo gastarías lo que te cueste la matrícula y el material y no supone un gran gasto para nada. Date cuenta que yo estoy sin un duro y estoy dispuesta a llevar 2º de medio de inglés con 1º de básico de alemán (conste que de ese no hice prueba pero tampoco me hace falta que ya sé yo que no tengo ni idea xD).
Es más, mi tía hace sustituciones en colegios constantemente y lleva eso compaginado también con la escuela de idiomas y ella compagina inglés con francés y ni ella ni yo somos unos cerebritos (eso por si te da por pensarlo xD). Koitsu wa maru de kajiba, suge netta machi maushi. Maiku ni denjya masu masu gacchi mau. Come on!! Closing and war!! Join the park!! |
|||
|
« Tema previo | Tema seguinte »
|
| Posibles temas similares... | |||||
| Tema: | Autor | Respostas: | Vistas: | Última mensaxe | |
| First Certificate in English y DELF | Lunaris | 9 | 432 |
01-19-2012 11:09 PM Última mensaxe: HellraiserC7 |
|
Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

Inicio
Búsqueda
Facebook
Twitter
Chat
Axenda de Concertos
Axuda

.
.
.

Sindicación RSS
Arquivo (Modo sinxelo)