Tenda Quecarallo

Enviar resposta 

Cualificación:
  • 1 votos - 3 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Futbol Americano en Galicia

01-21-2011, 12:38 AM
Galicia: #1
Futbol Americano en Galicia
Agora non tou moi seguro,pero sei fixo que hai un equipo galego de futbol americano polo menos (non sei se dous) que xoga a Liga Portuguesa....¿que vos parece este deporte?,¿védelo con posibilidades de integrarse e fomentarse ou máis ben será un grupiño que o practicará?
Atopa tódalas súas mensaxes
Cita esta mensaxe na túa resposta
01-21-2011, 12:43 AM
Galicia: #2
RE: Futbol Americano en Galicia
son de vigo creo, e hai varios equipos xuvenis de futbol americano, hai 2 en pontevdra ciudad creo
01-21-2011, 12:46 AM
Galicia: #3
Un amigo mio juega Big Grin

Si el cielo se abriese súbitamente, no habría ninguna ley, no habría ningún mandato. Solo estarías tú y tus recuerdos, las decisiones que has tomado, y las personas que has tratado. Si este mundo se terminase estaríais solos tú y él. Nadie más.

"A mí nadie me puede ligar" -> Ten cuidao conmigo ke estoy mu loka, t0ah Fem FaTaL!
01-21-2011, 01:05 AM
Galicia: #4
Eu o que coñezo,que inda me dixeron de probar e un con xente maiormente de Santiago e Teo....xogan en Teo....pero paréceme que compiten con outro nome na liga Portuguesa ou que se uniron dous equipos para poder facer un completo....non me lembro ben de como era o tema....a ver se fago memoria noutra ocasión......que a estas horas ando espeso....
En todo caso,a ver se os vou ver xogar un dia....
01-21-2011, 01:06 AM
Galicia: #5
Todos co Black Towers! Oe oe oe! Big Grin

[Imaxe: mqE0h.gif]
[Imaxe: firma_nyoron3.jpg]

[Jabberwocky: “Faster than a cheetah. More powerful than… another cheetah."]
Visita seu sitio web Atopa tódalas súas mensaxes
01-21-2011, 01:18 AM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 01-21-2011 01:27 AM por Lestrade.)
Galicia: #6
Gracias Nullien!!!,por lembrarme o nome.......pero non me lembro do nome anterior....malditas lagunas de tar sobrio!!! Smile
Tan "unidos" o Clube San Francisco de Teo e xogan no campo da Cañoteira (tamén chamado Ignacio Varela) en Cacheiras (Teo),a quen lle guste e lle quede cerca para velos,xa sabe.....
Xa ta!!!,tiña que haber comezado por internet....aaaaiiii!!!
O Galicia Black Towers e a unión de dous clubes de futbol americano,o Coruña Towers e o Clube San Francisco Teo Black Thunder,para facer un equipo máis forte e participar na liga portuguesa,adestran 3 veces por semana nas súas localidades e o sábado en Teo,tamén dicir que contan loxicamente con galegoestadounidenses retornadas que aportan experiencia e coñecementos.....quen queira saber máis que mire a súa páxina web..... Smile
01-21-2011, 03:33 PM
Galicia: #7
En la uvigo estaban como locos para reclutar a gente... nos venían a suplicar a todos los altos que nos uniéramos.

Contacto! Contacto!!!

[Imaxe: firmaprox.jpg]
02-11-2011, 11:55 PM
Galicia: #8
Para quen lle interese,este domingo as 12 do mediodía en Cacheiras (Teo) partido da Liga Portuguesa entre o Galicia Black Towers e o equipo de Lisboa (non me lembro do nome),se non me equivoco entrada libre (miralo na web,pero penso que si)....¡¡animarse os que queiran e poidan a ver un novo deporte!!.
02-13-2011, 05:33 PM
Galicia: #9
Bueno.....o final acabou perdendo o Galicia Black Towers (pareceme que 40-6),pero na segunda parte estivo máis igualado tras chegar o descanso cun 25-0 ,como curiosidade dicir que son 9 xogadores por equipo (o campo de xogo non e do tamaño dos de E.E.U.U.),inda así había uns 40 xogadores polo equipo portugués e uns 25 polo galego....
A ver se para os próximos partidos hai máis sorte e tamén vai máis xente.....que a verdade ca choiva que caíu,pouca xente se animou a ír o encontro.....
03-17-2011, 10:44 PM
Galicia: #10
Bueno!!,en principio este domingo dia 20 volven a xogar no campo de Cacheiras outro partido da Liga Portuguesa contra o Renegades....a hora non a sei,supoño que na páxina web porana....
Enviar resposta 

Posibles temas similares...
Tema: Autor Respostas: Vistas: Última mensaxe
  Mellor xogador de fútbol de tódolos tempos. Lestrade 15 1.149 04-06-2012 06:02 PM
Última mensaxe: Rahakanariwa
  ¿De que equipo de futbol sodes e porque motivos? 2 Lestrade 4 141 03-20-2012 01:52 AM
Última mensaxe: ____
  ¿De que equipo de fútbol sodes e porque motivos? SERGIO DJALMA 34 3.317 03-20-2012 12:34 AM
Última mensaxe: Rahakanariwa
  Fútbol galego Delkicio 58 4.724 03-15-2012 02:02 PM
Última mensaxe: Lestrade
  Liga Española de Fútbol 2.011-2.012 Lestrade 5 450 09-22-2011 10:39 PM
Última mensaxe: Lestrade

Salto de foro:

Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

• Anunciarse (En Construcción)
  • Métricas (En Construcción)