Futbol Americano en Galicia |
|
01-21-2011, 12:38 AM
|
|||
|
|||
|
Futbol Americano en Galicia
|
|||
|
01-21-2011, 12:43 AM
|
|||
|
|||
|
RE: Futbol Americano en Galicia
son de vigo creo, e hai varios equipos xuvenis de futbol americano, hai 2 en pontevdra ciudad creo
|
|||
|
01-21-2011, 12:46 AM
|
|||
|
|||
|
Un amigo mio juega
Si el cielo se abriese súbitamente, no habría ninguna ley, no habría ningún mandato. Solo estarías tú y tus recuerdos, las decisiones que has tomado, y las personas que has tratado. Si este mundo se terminase estaríais solos tú y él. Nadie más. "A mí nadie me puede ligar" -> Ten cuidao conmigo ke estoy mu loka, t0ah Fem FaTaL! |
|||
|
01-21-2011, 01:05 AM
|
|||
|
|||
|
Eu o que coñezo,que inda me dixeron de probar e un con xente maiormente de Santiago e Teo....xogan en Teo....pero paréceme que compiten con outro nome na liga Portuguesa ou que se uniron dous equipos para poder facer un completo....non me lembro ben de como era o tema....a ver se fago memoria noutra ocasión......que a estas horas ando espeso....
En todo caso,a ver se os vou ver xogar un dia.... |
|||
|
01-21-2011, 01:06 AM
|
|||
|
|||
|
Todos co Black Towers! Oe oe oe!
![]() ![]() [Jabberwocky: “Faster than a cheetah. More powerful than… another cheetah."] |
|||
|
01-21-2011, 01:18 AM
(Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 01-21-2011 01:27 AM por Lestrade.)
|
|||
|
|||
|
Gracias Nullien!!!,por lembrarme o nome.......pero non me lembro do nome anterior....malditas lagunas de tar sobrio!!!
![]() Tan "unidos" o Clube San Francisco de Teo e xogan no campo da Cañoteira (tamén chamado Ignacio Varela) en Cacheiras (Teo),a quen lle guste e lle quede cerca para velos,xa sabe..... Xa ta!!!,tiña que haber comezado por internet....aaaaiiii!!! O Galicia Black Towers e a unión de dous clubes de futbol americano,o Coruña Towers e o Clube San Francisco Teo Black Thunder,para facer un equipo máis forte e participar na liga portuguesa,adestran 3 veces por semana nas súas localidades e o sábado en Teo,tamén dicir que contan loxicamente con galegoestadounidenses retornadas que aportan experiencia e coñecementos.....quen queira saber máis que mire a súa páxina web.....
|
|||
|
01-21-2011, 03:33 PM
|
|||
|
|||
|
En la uvigo estaban como locos para reclutar a gente... nos venían a suplicar a todos los altos que nos uniéramos.
Contacto! Contacto!!!
|
|||
|
02-11-2011, 11:55 PM
|
|||
|
|||
|
Para quen lle interese,este domingo as 12 do mediodía en Cacheiras (Teo) partido da Liga Portuguesa entre o Galicia Black Towers e o equipo de Lisboa (non me lembro do nome),se non me equivoco entrada libre (miralo na web,pero penso que si)....¡¡animarse os que queiran e poidan a ver un novo deporte!!.
|
|||
|
02-13-2011, 05:33 PM
|
|||
|
|||
|
Bueno.....o final acabou perdendo o Galicia Black Towers (pareceme que 40-6),pero na segunda parte estivo máis igualado tras chegar o descanso cun 25-0 ,como curiosidade dicir que son 9 xogadores por equipo (o campo de xogo non e do tamaño dos de E.E.U.U.),inda así había uns 40 xogadores polo equipo portugués e uns 25 polo galego....
A ver se para os próximos partidos hai máis sorte e tamén vai máis xente.....que a verdade ca choiva que caíu,pouca xente se animou a ír o encontro..... |
|||
|
03-17-2011, 10:44 PM
|
|||
|
|||
|
Bueno!!,en principio este domingo dia 20 volven a xogar no campo de Cacheiras outro partido da Liga Portuguesa contra o Renegades....a hora non a sei,supoño que na páxina web porana....
|
|||
|
« Tema previo | Tema seguinte »
|
| Posibles temas similares... | |||||
| Tema: | Autor | Respostas: | Vistas: | Última mensaxe | |
| Mellor xogador de fútbol de tódolos tempos. | Lestrade | 15 | 1.149 |
04-06-2012 06:02 PM Última mensaxe: Rahakanariwa |
|
| ¿De que equipo de futbol sodes e porque motivos? 2 | Lestrade | 4 | 141 |
03-20-2012 01:52 AM Última mensaxe: ____ |
|
| ¿De que equipo de fútbol sodes e porque motivos? | SERGIO DJALMA | 34 | 3.317 |
03-20-2012 12:34 AM Última mensaxe: Rahakanariwa |
|
| Fútbol galego | Delkicio | 58 | 4.724 |
03-15-2012 02:02 PM Última mensaxe: Lestrade |
|
| Liga Española de Fútbol 2.011-2.012 | Lestrade | 5 | 450 |
09-22-2011 10:39 PM Última mensaxe: Lestrade |
|
Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

Inicio
Búsqueda
Facebook
Twitter
Chat
Axenda de Concertos
Axuda

![[Imaxe: mqE0h.gif]](http://i.imgur.com/mqE0h.gif)
![[Imaxe: firma_nyoron3.jpg]](http://galeon.com/nullien/firma_nyoron3.jpg)

Sindicación RSS
Arquivo (Modo sinxelo)
Problemas? / Suxestións
Contáctanos
Anunciarse (En Construcción)
Métricas (En Construcción)