Deportistas Del Mundo Femenino!!! |
|
08-27-2011, 07:51 AM
(Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 08-27-2011 07:56 AM por Bollis.16.)
|
|||
|
|||
|
Presume en nuestra pagina! Fanaticasdeldeportefem.jimbo.com Cuentanos cosillas y sera publicado a la web! Una web master y esgrimista de siempre ![]() Comentanos lo que quieras!!!!!!! Sigue la vida que solo tiene un camino, sigue adelante no te des la vuelta que el pasado solo son recuerdos ^^ |
|||
|
08-27-2011, 01:32 PM
|
|||
|
|||
|
RE: Deportistas Del Mundo Femenino!!!
Mmm, esto es spam puro y duro XD
SI ESTÁN MUERTAS, NO ES VIOLACIÓN |
|||
|
08-27-2011, 01:40 PM
|
|||
|
|||
|
A si?, no se puede? Si tal lo borro
Sigue la vida que solo tiene un camino, sigue adelante no te des la vuelta que el pasado solo son recuerdos ^^ |
|||
|
08-27-2011, 02:01 PM
|
|||
|
|||
|
Home.....iso xa dirá o Administrador se vai contra as normas ou non....porque xa teño visto anunciar aqui outro foro....
En todo caso,vouna apuntar para botarlle unha ollada....
|
|||
|
08-27-2011, 02:02 PM
|
|||
|
|||
|
E que non o poño para fastidiar o algo asi xo era para falar aki un pouco do tema do deporte femenino
Sigue la vida que solo tiene un camino, sigue adelante no te des la vuelta que el pasado solo son recuerdos ^^ |
|||
|
08-27-2011, 05:37 PM
|
|||
|
|||
|
Xa a vín!!,pois ta ben....paréceme unha boa iniciativa.....aquí tamén hai algunhas foreiras deportistas,algunha ata de élite.... rapazas!!,pasádevos a mirar esta páxina!!
|
|||
|
08-27-2011, 05:44 PM
|
|||
|
|||
|
Aquí una espaldista, dejé la natación hace tiempo porque me quitaba tiempo de estudio (entrenaba de 6 a 9 de lunes a viernes y sábados competía, los domingos era el único día de descanso y no teníamos vacaciones). Pero bueno, llegué bastante lejos, una pena haberlo dejado... Pero, los papás mandan... xD
|
|||
|
08-27-2011, 06:07 PM
|
|||
|
|||
|
O deporte e así......esixente e teslle que dedicar tempo e esforzo se queres chegar lonxe....a mín pasábame igual no atletismo....
Pero és nova,podes volver a retomalo.....ademáis és maior de idade.....só tés que escoller entre volver a natación ou coller a porta......
|
|||
|
08-27-2011, 06:29 PM
|
|||
|
|||
|
Uf, la natación es algo difícil de retomar profesionalmente si llevas tanto tiempo sin entrenar. Y ahora es difícil que llegue a algún lado a mis casi 20 años... xD
|
|||
|
08-27-2011, 06:35 PM
|
|||
|
|||
|
Bueno muller.......pero por afición,xa non che imos pedir que chegues as Olimpiadas......
Eu se o físico mo permite,cando cumpra os 35-36 anos retomarei o atletismo para poder competir con veterans,que agora cuns 12-13 kgs de máis non teño nada que facer.... ![]() Asique veña!!,anímate e anque sexa un par de horas a semana podes retomalo por diversión....¿ou és moi competitiva? |
|||
|
« Tema previo | Tema seguinte »
|
| Posibles temas similares... | |||||
| Tema: | Autor | Respostas: | Vistas: | Última mensaxe | |
| Trofeo de la Isla de Man, probablemente la carrera más loca del mundo | Mewmewmew! | 4 | 143 |
04-14-2012 08:30 PM Última mensaxe: Maikel_son_eu |
|
| xabi alonso, mejor mediocentro del mundo?? | martinkuh | 12 | 1.468 |
05-07-2010 12:17 AM Última mensaxe: Bubitch |
|
Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

Inicio
Búsqueda
Facebook
Twitter
Chat
Axenda de Concertos
Axuda

![[Imaxe: sinttulohyq.png]](http://img442.imageshack.us/img442/2304/sinttulohyq.png)
Sindicación RSS
Arquivo (Modo sinxelo)
Problemas? / Suxestións
Contáctanos
Anunciarse (En Construcción)
Métricas (En Construcción)