Capítulo 1. Como dicirlle... |
|
12-08-2010, 02:00 PM
|
|||
|
|||
|
Capítulo 1. Como dicirlle...
Pois basicamente dende que me instalei neste piso (finais de setembro) non lle vin a ningún deles coller ningún artilugio de limpeza. En outubro, trouxen unha aspiradora para aqui e todos contentos "que ben, unha aspiradora! porfin poderemos limpar as alfombras". Que si, mui bonito todo pero ningún a empregou inda! E xa estou ata o carallo de limpar eu todo para que non nos coman os xermes. As fins de semana que eu marcho, procuro deixar o piso máis ou menos amañado (non impoluto, que eu tamén son un desastre da limpeza e do orde) pero si algo limpiño. Esta ponte tiña unha agripallada que non podía con ela... asique marchei deixando isto como estaba. Teño que recoñecer que tiña medo de voltar, non sabía os posibles ecosistemas que se poderían ter construído na miña ausencia. O que me topei foi todo cheo de merda, igual que cando marchei pero esaxerado. A cociña é o pior de todo. Hai non sei cantas bolsas de basura (non as contei, pero sobre 7 debe haber), a vitro bañada en aceite, platos na mesa da cociña (con restos de comida e con barolo máis que formado), o fregadoiro (que ten dous pilas) cheo de louza sucia (e como non, chea de barolo, tanto a louza como o fregadoiro). Ando encendida porque levo unha hora para limpar a metade da louza onde os restos de comida e o barolo case nin se despega dos platos nin vasos. Asique... como lles digo, de boas maneiras, que limpen un pouco antes de que nos coma a merda? Eque xa non sei se o fan só para que me dea asco entón o limpe eu todo, se para que lisque do piso... xa non sei ou! (sinto a parrafada, pero como non soltara explotaba!) [Esperemos que meus compañeiros de piso non sepan desta páxina... senon pois mira, creo que xa me aforro un paso, non si?
A llorar a tu puta choza. |
|||
|
12-08-2010, 03:04 PM
|
|||
|
|||
|
RE: Capítulo 1. Como dicirlle...
Bueno bueno, en general dales a entender que pueden ensuciar sus habitaciones como quieran, pero no el resto de la casa, y ale =D
Sino les dices "porcos de merda oh!" |
|||
|
12-08-2010, 03:07 PM
|
|||
|
|||
|
Si quieres ser diplomática, siempre puedes de decir que "Ese esfuerzo no rinde" o que "Lo intentaste pero no es suficiente", quizas tambien puedas a atajar y decirles "Aquí huele mal, y empiezas a no ser tú, sino tus deshechos", o yo que se. Hazlo sin sonreir pero sin seriedad. Te diría que pusieras un xD al final, que resta importancia a las cosas, pero hablando queda muy artificial, así que intenta otra cosa xD
|
|||
|
12-08-2010, 03:08 PM
|
|||
|
|||
(12-08-2010 03:04 PM)Vattic Escribiu: Sino les dices "porcos de merda oh!" Non é dabondo. A min me da que como non os poña de fillos de p*** para arriba non lle van facer moito caso, vendo o que expoñeu. Se son tan vagos como para chegar a ese nivel de merda, non se lles vai quitar só porque unha rapaza llo pida amablemente. Ou o fas con man dura ou non che fan caso.
|
|||
|
12-08-2010, 04:15 PM
|
|||
|
|||
|
Se xa lle levo mandado sabladas asi en plan coña pero ponte as pilas...
E cando limpo, de alí a 3 días dinche: buah! limpaches o baño... -Si, fai 3 días meu... -Bah, tampouco estaba tan sucio... -Como se nota que non o limpaches!! Se a súa habitación poden tela como lle dea a gana! como se queren acumular merda e criar ratos, éme igual, mentres o cheiro e os ratos non cheguen ao pasillo todo ben! Ademáis, un sempre me anda a botar en cara que teño a habitación desordenada (deixo a porta aberta cando non estou para que sepan que non ando polo piso adiante), e xa lle dixen que se lle molesta que peche a porta e pista!! Weee.. a ver se hoxe lles digo algo á hora da cena (que é cando estamos mais ou menos os 3 xuntos) e lles digo que joder, que os platos estaban cheos de barolo, que hai que limpar un pouco máis a miudo se non queremos invasións dos xermes... A ver que tal, porque eu non che sei dicir as cousas de boa maneira, e cando o intento todo o mundo me di que o fago de malas, asique muitas veces nin o intento xD De aqui á noite xa irei pensando... ademáis como me queda por limpar todo pois... mentras limpo e me cagho nos seus mortos, maloserá que non se me ocurra nada! A llorar a tu puta choza. |
|||
|
12-08-2010, 04:26 PM
|
|||
|
|||
|
Abre as bolsas de basura e tíralles todo encima da cama.
Cando queres realmente unha cousa... todo o universo conspira para axudarche a conseguila. Paulo Coelho. |
|||
|
12-08-2010, 04:31 PM
|
|||
|
|||
(12-08-2010 04:26 PM)Miluka Escribiu: Abre as bolsas de basura e tíralles todo encima da cama. Salvajadaaaa! A llorar a tu puta choza. |
|||
|
12-08-2010, 04:36 PM
|
|||
|
|||
(12-08-2010 04:31 PM)Lauriña Escribiu:(12-08-2010 04:26 PM)Miluka Escribiu: Abre as bolsas de basura e tíralles todo encima da cama. É o que lles mola non? pois veña merda!!!!!!!!! que fozen nela a dor!!!!!!! Cando queres realmente unha cousa... todo o universo conspira para axudarche a conseguila. Paulo Coelho. |
|||
|
12-08-2010, 05:39 PM
|
|||
|
|||
|
En primeiro lugar,o diálogo non serve para nada,so a vara de vimbio ou a escopeta nas mans!!
En segundo lugar,recórdalle que os espacios comúns son de tod@s,polo que deben de respetalos. En terceiro lugar,perdoa,pero parte da culpa e túa por haberte indo a vivír con 2 homes,sabendo como son a maioría deles (non todos),e sobre todo se acaban de saír da casa de mamá onde llelo daban todo feito. Conclusión: Cas pernas rotas moveranse menos e só ensuciaran unha zona determinada.... |
|||
|
12-08-2010, 05:52 PM
|
|||
|
|||
(12-08-2010 05:39 PM)Lestrade Escribiu: En terceiro lugar,perdoa,pero parte da culpa e túa por haberte indo a vivír con 2 homes,sabendo como son a maioría deles (non todos),e sobre todo se acaban de saír da casa de mamá onde llelo daban todo feito. Levan 6 anos vivindo fóra. Pois eu prefiro convivir con homes que con mulleres... basicamente porque con elas non sería capaz de convivir... A ver, que eu tamén son un caso á hora da limpeza, e do orde, que son o máis desordenada que poidades imaxinar... pero mimá! inda conservo o sentido do asco e do olfato! Isto é cousa do Karma... gracias a isto cada día comprendo máis á miña nai u.U" A llorar a tu puta choza. |
|||
|
« Tema previo | Tema seguinte »
|
| Posibles temas similares... | |||||
| Tema: | Autor | Respostas: | Vistas: | Última mensaxe | |
| vídeo de como (non) ligar | sheldon | 8 | 164 |
05-11-2012 09:29 PM Última mensaxe: Paisano |
|
| Cómo ligar con eficacia | Eolo | 90 | 7.333 |
12-27-2011 08:43 PM Última mensaxe: Bubitch |
|
| Cómo calentar a una mujer. | Doncellita | 60 | 6.455 |
10-22-2011 09:50 PM Última mensaxe: Perrigato |
|
| Le dais importancia a cómo se expresa la gente? | Mewmewmew! | 15 | 671 |
09-21-2011 10:19 PM Última mensaxe: Vattic |
|
| Como ligar si eres timido | Roby | 91 | 8.676 |
08-12-2011 03:03 PM Última mensaxe: HellraiserC7 |
|
Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

Inicio
Búsqueda
Facebook
Twitter
Chat
Axenda de Concertos
Axuda

Sindicación RSS
Arquivo (Modo sinxelo)
Problemas? / Suxestións
Contáctanos
Anunciarse (En Construcción)