A radioafición: ¡Que carallo é iso? |
|
12-26-2011, 11:25 AM
|
|||
|
|||
|
A radioafición: ¡Que carallo é iso?
Antes de comezar teño que avisar de duas cousas. Primero: é un tema jodidamente amplo, falarei do que poda, pero vamos.... podería facer libros e libros xD, e segundo: Estou nun ciber de santiago (non me apetecía porme a postear no miniportatil) cagandome de frio, se digo algunha burrada botolle toda a culpa ó frio, ó estrés e a mala hostia. Demos comezo: Dende finais do século 19 aparece a radioafición, aparecendo tal e como é agora a principios do século 20. A radioafición aparece co afán de contactar con xente de todo o mundo cunha instalación propia, sen depender de teléfonos nin telégrafos, etc... Agora mesmo un radioaficionado é, en liñas xerais, unha persoa interesada nas comunicacións sen fios en todas as suas variantes, sexan grandes distancias, pequenas, etc... Nestes momentos o que mais practicamos os radioaficionados é o DX, os contactos en bandas "especiais" e a invesitigación. Tamen hai que decir que non só é un afan por contactar, se non por investigar, axudar en momentos nos que as comunicacións están colapsadas, coma desastres naturais. Este é un exemplo: Falando do DX (que quedou a medio comentar), que carallo é iso? XD: O DX é a realización de contactos con persoas de partes lonxanas ou "raras" do mundo, coma illas nas que nadie vive, etc.... Nestes DX temos que nombrar o que é unha DX Expedición, que é unha expedición a unha zona extraña pra facer radio dende alí e darlle oportunidades á xente de facer contacto con estas zonas extrañas. Aparte do DX tamen hai outros tipos de "partes" na radio, coma a afeción a salir QRP (con baixa potencia), intentando así xogar ca antena, inventar e traballar pra facer bos contactos con baixa potencia, ou a afeción á tecnica,ós contactos portables(dende movil(coche), nun monte,etc...), á electrónica e ó estudo dos fenómenos meteorolóxicos, que afectan á maneira de propagarse as ondas (propagación), que ainda hoxe non se sabe exactamente coma se propagan as ondas. O tema do "cacharreo" coma nos gusta chamalo é bastante grande, facendo incluso equipos transceptores (receptores e transmisores), receptores via software (SDR), etc... , investigando cousas aplicables a outros mundos distintos totalmente. O tema do contacto dende portable ou os diplomas é algo a mencionar. Grupos de aficionados ou aficionados sós fan diplomas que consten con contactar cun número de puntos especiais pra recibir o diploma. Estes puntos poden ser montes, vértices xeodésicos, igrexas, etc... E despois de falar, que facemos?¿ Pois intercambiar QSL´s. As QSL´s son tarxetas que se envian por correo ou por asociación que confirman os contactos, que as persoas que se contactan se envian cos datos do contacto. Quedame atrás o tema dos conactos dixitales (enviarnos textos co ordenador en dixital, enviarnos imáxenes, packet (o internet de antes de que existise internet coma agora), etc...) pero miro que estou rallando en exceso Mañán sigo, vou a ver se dou unha volta por Santiaguer, a rañala!!! Por muy larga que sea la tormenta, el sol siempre vuelve a brillar entre las nubes. |
|||
|
12-26-2011, 03:24 PM
|
|||
|
|||
|
RE: A radioafición: ¡Que carallo é iso?
Será unha volta por Santiago!!!,e trae diñeiro,que me tés que invitar a tomar algo...
Por certo....¿décheste conta de que publicaches dúas veces o mesmo tema? |
|||
|
12-26-2011, 03:40 PM
(Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 12-26-2011 03:43 PM por dresiss.)
|
|||
|
|||
(12-26-2011 03:24 PM)Lestrade Escribiu: Será unha volta por Santiago!!!,e trae diñeiro,que me tés que invitar a tomar algo... Duas veces o mesmo tema? pois non me din conta, logo miro jajaja E si, invitoche a un café se queres en santiago, teño a tarde toda libre ata as 7 ou 8... Ya está arreglado lo del doble post, sorry!! Por muy larga que sea la tormenta, el sol siempre vuelve a brillar entre las nubes. |
|||
|
12-26-2011, 03:59 PM
|
|||
|
|||
|
Home...agradécese.....pero era un dicir....que pensarán de mín se me vén por Santiago cun rapaz!!!
,¿pódeste por peluca e falda?Eu irei botar a sesta dentro dun anaquiño....pois aproveita e visita a Catedral e pídelle algo o Apostol anda!!. E por certo...creo que en Teo hai un grupo de radioficionados....ou polo menos comentáranme de facer un fai ano e pico....en Santiago case seguro que habrá....non sei onde,pero bueno...
|
|||
|
12-26-2011, 04:05 PM
|
|||
|
|||
(12-26-2011 03:59 PM)Lestrade Escribiu: Home...agradécese.....pero era un dicir....que pensarán de mín se me vén por Santiago cun rapaz!!! Creo que hai unha sección da URE e bueno, supoño que haberá algunha antiga asociación de CB (xa falarei dela cando teña ánimos pa facelo) XDDD Por muy larga que sea la tormenta, el sol siempre vuelve a brillar entre las nubes. |
|||
|
12-26-2011, 10:15 PM
|
|||
|
|||
|
Flórida, flórida, fox, fox, alpha!
¬¬
|
|||
|
12-26-2011, 10:21 PM
|
|||
|
|||
(12-26-2011 10:15 PM)Bubas Bubílubus Escribiu: Flórida, flórida, fox, fox, alpha! Ya se que estás impaciente de que hable del código ICAO; el código de deletreo que usamos los radioaficionados,que usa la policia con las matrículas y DNIs, etc.... pero será en próximas entregas, aun me falta mucha mierda xD Por muy larga que sea la tormenta, el sol siempre vuelve a brillar entre las nubes. |
|||
|
12-26-2011, 10:27 PM
|
|||
|
|||
|
O Código Alfa tamén chamado por algúns....a ver si cho dou recitado de memoria:
Alfa Bravo Charlie Delta Eco Foxtrot Golf Hotel India Juliet Kilo Lima Maik November Oscar Papa Quebec Romeo Sierra Tango Uniform Victor Whiskey X-Ray Yankee.... Creo que os dixen todos ben... |
|||
|
12-26-2011, 10:49 PM
(Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 12-26-2011 10:51 PM por dresiss.)
|
|||
|
|||
(12-26-2011 10:27 PM)Lestrade Escribiu: Creo que os dixen todos ben...E a Z de Zopenco que? Zulú homiño, Zulú xDD E ademais puxeches Maik, mentres é Mike xDDD Por muy larga que sea la tormenta, el sol siempre vuelve a brillar entre las nubes. |
|||
|
12-26-2011, 11:29 PM
|
|||
|
|||
|
Certo!!,xa me parecía que me faltaba unha....e mira que mo sei....puxen Maik??,traizooume o subsconciente na escrita ca pronunciación...
Pois eu lévoche dende o 2.004 usando talkies,emisora,trunking....anque onde te o móvil que o metes no bolsillo....anque e certo que che saé máis caro....
|
|||
|
« Tema previo | Tema seguinte »
|
Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

Inicio
Búsqueda
Facebook
Twitter
Chat
Axenda de Concertos
Axuda

,¿pódeste por peluca e falda?
Sindicación RSS
Arquivo (Modo sinxelo)
Problemas? / Suxestións
Contáctanos