Tenda Quecarallo

Enquisa: Amizade entre home e muller: É posible??
Si
No
[Mostrar resultados]

Enviar resposta 

Cualificación:
  • 0 votos - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

É posible a amizade entre un home e unha muller??

02-15-2012, 10:38 AM
Galicia: #1
É posible a amizade entre un home e unha muller??
Falando cuns compañeiros, eles decíanme que a amizade entre un home e unha muller non é posible porque sempre hai desexo sexual...

Que opinades vos?? É posible???

Happy
Cita esta mensaxe na túa resposta
02-15-2012, 11:02 AM
Galicia: #2
RE: É posible a amizade entre un home e unha muller??
Este hilo ya existe pero bueno...

Mi respuesta sería:

Yo creo que es posible...

De hecho una de las mejores personas que conozco y que más me ha ayudado siempre en todo es una chica y ha estado ahí siempre para todo y ella tiene su pareja y yo tuve la mía pero siempre estuvimos ahí. Es como una hermana para mí y pondría la mano en el fuego por ella.

Es incluso mejor que muchos amigos, ella acaba mis frases y yo las de ella y solo mirándonos ya sabemos lo que estamos pensando... Es como los diálogos mentales de How I Met Your Mother XDDD

Pero eso. Es solo amistad. No hay atracción y me alegro muchísimo de haberla conocido y tenerla en mi vida.

Y el otro post es: http://quecarallo.net/Thread-Amizade-ent...-realidade

[Imaxe: on%20the%20run.jpg]
"God blessed me with a guitar between my hands, 100 watts covering my ass and a soul to melt with the sound".
Visita seu sitio web Atopa tódalas súas mensaxes
02-15-2012, 03:16 PM
Galicia: #3
http://quecarallo.net/Thread-Amizade-ent...-realidade
Atopa tódalas súas mensaxes
02-15-2012, 03:19 PM
Galicia: #4
Bueno, pero ese tema é de fai un par de anos, haberá que actualizalo con novas opinións non?? Big Grin
02-15-2012, 05:18 PM
Galicia: #5
Immanuel Kant dijo una vez:

"Una amiga es una mujer que no te atrae sexualmente o, por circunstancias varias, no pudiste tener sexo con ella"

Ahi lo dejo!
02-16-2012, 12:37 PM
Galicia: #6
Eu remítome o dito no anterior tema,ou sexa SI,e por certo,que nin o tema ten 2 anos nin ta morto,que o último comentario era de Xaneiro...

E agora recapitulando o que se falara nel....¿porque sempre se ten que poñer o desexo sexual como atranco para unha amizade?,¿non se pode ser amig@s anque haxa desexo sexual polo medio logo?,ese tipo de amizade sen desexo existe....cando imos en preescolar,craro!!
02-16-2012, 06:39 PM
Galicia: #7
Si, os homes podemos ter amigas en 3 casos
1- Somos feos e queremos algo con elas pero sabemos que nos van mandar a tomar por onde comezan os cestos
2- Non nos atraen sexualmente
3- Ex coas que queremos ter a oportunidade de volver chimpar

Cando naces ti choras e todos os demáis rien, vive de xeito que cando morras sexan os demáis os que choren
02-23-2012, 10:30 PM
Galicia: #8
eu teño amigos, dos que nin me sentín atraída nunca, nin eles estiveron por min. outros sí, claro, ou incluso pasar de romper a zona de amigos por unha banda (primeiro non había interese e tras X anos, unha parte sentiuse interesada)

por poder, pódese o que sexa, se de verdade vos non tedes amig@s sen ter sentido nada por elas paréceme bastante triste! :o e asómbrame.
ó mellor o tema mellor amigo sí que xa é máis complicado, o de ter un amigo do alma do sexo que vos cunde, no que non interveñan as hormonas, xa que hai moita máis confianza, roce, intimidade ou o que sexa, no que os sentimentos poden confundirse moi fácilmente
02-23-2012, 10:37 PM
Galicia: #9
(02-23-2012 10:30 PM)Karela Escribiu:  eu teño amigos, dos que nin me sentín atraída nunca, nin eles estiveron por min. outros sí, claro, ou incluso pasar de romper a zona de amigos por unha banda (primeiro non había interese e tras X anos, unha parte sentiuse interesada)

por poder, pódese o que sexa, se de verdade vos non tedes amig@s sen ter sentido nada por elas paréceme bastante triste! :o e asómbrame.
ó mellor o tema mellor amigo sí que xa é máis complicado, o de ter un amigo do alma do sexo que vos cunde, no que non interveñan as hormonas, xa que hai moita máis confianza, roce, intimidade ou o que sexa, no que os sentimentos poden confundirse moi fácilmente

Un "me gusta" para el comentario de Karela

El que nada duda, nada sabe.
Enviar resposta 

Posibles temas similares...
Tema: Autor Respostas: Vistas: Última mensaxe
  ¿Qué faríades se vos tenta unha persoa casada? Caralludo 63 5.673 05-14-2012 12:30 AM
Última mensaxe: kallaikoi77
  Amizade entre home e muller... ¿lenda ou realidade? SERGIO DJALMA 112 7.347 03-25-2012 12:59 AM
Última mensaxe: Rahakanariwa
  ¿Como sería o voso home ideal? Lestrade 66 5.553 01-24-2012 12:58 PM
Última mensaxe: Alfa
  ¿Que entendedes vos por amizade? SERGIO DJALMA 11 1.455 12-29-2011 08:43 PM
Última mensaxe: HellraiserC7
  Los gallegos, entre los que más hacen el amor en España Samilyjones 15 777 11-17-2011 03:59 PM
Última mensaxe: HellraiserC7

Salto de foro:

Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

• Anunciarse (En Construcción)
  • Métricas (En Construcción)