É posible a amizade entre un home e unha muller?? |
|
02-15-2012, 10:38 AM
|
|||
|
|||
|
É posible a amizade entre un home e unha muller??
Que opinades vos?? É posible???
|
|||
|
02-15-2012, 11:02 AM
|
|||
|
|||
|
RE: É posible a amizade entre un home e unha muller??
Este hilo ya existe pero bueno...
Mi respuesta sería: Yo creo que es posible... De hecho una de las mejores personas que conozco y que más me ha ayudado siempre en todo es una chica y ha estado ahí siempre para todo y ella tiene su pareja y yo tuve la mía pero siempre estuvimos ahí. Es como una hermana para mí y pondría la mano en el fuego por ella. Es incluso mejor que muchos amigos, ella acaba mis frases y yo las de ella y solo mirándonos ya sabemos lo que estamos pensando... Es como los diálogos mentales de How I Met Your Mother XDDD Pero eso. Es solo amistad. No hay atracción y me alegro muchísimo de haberla conocido y tenerla en mi vida. Y el otro post es: http://quecarallo.net/Thread-Amizade-ent...-realidade ![]() "God blessed me with a guitar between my hands, 100 watts covering my ass and a soul to melt with the sound". |
|||
|
02-15-2012, 03:16 PM
|
|||
|
|||
| RE: É posible a amizade entre un home e unha muller?? | |||
|
02-15-2012, 03:19 PM
|
|||
|
|||
|
Bueno, pero ese tema é de fai un par de anos, haberá que actualizalo con novas opinións non??
|
|||
|
02-15-2012, 05:18 PM
|
|||
|
|||
|
Immanuel Kant dijo una vez:
"Una amiga es una mujer que no te atrae sexualmente o, por circunstancias varias, no pudiste tener sexo con ella" Ahi lo dejo! |
|||
|
02-16-2012, 12:37 PM
|
|||
|
|||
|
Eu remítome o dito no anterior tema,ou sexa SI,e por certo,que nin o tema ten 2 anos nin ta morto,que o último comentario era de Xaneiro...
E agora recapitulando o que se falara nel....¿porque sempre se ten que poñer o desexo sexual como atranco para unha amizade?,¿non se pode ser amig@s anque haxa desexo sexual polo medio logo?,ese tipo de amizade sen desexo existe....cando imos en preescolar,craro!! |
|||
|
02-16-2012, 06:39 PM
|
|||
|
|||
|
Si, os homes podemos ter amigas en 3 casos
1- Somos feos e queremos algo con elas pero sabemos que nos van mandar a tomar por onde comezan os cestos 2- Non nos atraen sexualmente 3- Ex coas que queremos ter a oportunidade de volver chimpar Cando naces ti choras e todos os demáis rien, vive de xeito que cando morras sexan os demáis os que choren |
|||
|
02-23-2012, 10:30 PM
|
|||
|
|||
|
eu teño amigos, dos que nin me sentín atraída nunca, nin eles estiveron por min. outros sí, claro, ou incluso pasar de romper a zona de amigos por unha banda (primeiro non había interese e tras X anos, unha parte sentiuse interesada)
por poder, pódese o que sexa, se de verdade vos non tedes amig@s sen ter sentido nada por elas paréceme bastante triste! :o e asómbrame. ó mellor o tema mellor amigo sí que xa é máis complicado, o de ter un amigo do alma do sexo que vos cunde, no que non interveñan as hormonas, xa que hai moita máis confianza, roce, intimidade ou o que sexa, no que os sentimentos poden confundirse moi fácilmente |
|||
|
02-23-2012, 10:37 PM
|
|||
|
|||
(02-23-2012 10:30 PM)Karela Escribiu: eu teño amigos, dos que nin me sentín atraída nunca, nin eles estiveron por min. outros sí, claro, ou incluso pasar de romper a zona de amigos por unha banda (primeiro non había interese e tras X anos, unha parte sentiuse interesada) Un "me gusta" para el comentario de Karela El que nada duda, nada sabe. |
|||
|
« Tema previo | Tema seguinte »
|
| Posibles temas similares... | |||||
| Tema: | Autor | Respostas: | Vistas: | Última mensaxe | |
| ¿Qué faríades se vos tenta unha persoa casada? | Caralludo | 63 | 5.673 |
05-14-2012 12:30 AM Última mensaxe: kallaikoi77 |
|
| Amizade entre home e muller... ¿lenda ou realidade? | SERGIO DJALMA | 112 | 7.347 |
03-25-2012 12:59 AM Última mensaxe: Rahakanariwa |
|
| ¿Como sería o voso home ideal? | Lestrade | 66 | 5.553 |
01-24-2012 12:58 PM Última mensaxe: Alfa |
|
| ¿Que entendedes vos por amizade? | SERGIO DJALMA | 11 | 1.455 |
12-29-2011 08:43 PM Última mensaxe: HellraiserC7 |
|
| Los gallegos, entre los que más hacen el amor en España | Samilyjones | 15 | 777 |
11-17-2011 03:59 PM Última mensaxe: HellraiserC7 |
|
Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

Inicio
Búsqueda
Facebook
Twitter
Chat
Axenda de Concertos
Axuda

![[Imaxe: on%20the%20run.jpg]](http://localhostr.com/file/ObrgZpZ/on%20the%20run.jpg)

Sindicación RSS
Arquivo (Modo sinxelo)
Problemas? / Suxestións
Contáctanos
Anunciarse (En Construcción)
Métricas (En Construcción)