Tenda Quecarallo

Enquisa: ¿Somos unha sociedade racista.
Para nada.
Si,con todos os estranxeiros e xente de cor.
Só cos estranxeiros que veñen a delinquir e facer mal.
Só cos xitanos.
Só cos negros.
Odio todo o que sexa alleo a miña terra.
N.S./N.C.
[Mostrar resultados]

Enviar resposta 

Cualificación:
  • 0 votos - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

¿Somos unha sociedade racista?

02-16-2012, 01:08 PM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 02-16-2012 01:15 PM por Lestrade.)
Galicia: #1
¿Somos unha sociedade racista?
Pois iso,a vista de certas opinións e comentarios,pregunto...a sociedade galega e racista?
Penso que si,anque non tanto coma noutro puntos de España,dado que aqui non hai tampouco moita delincuencia estranxeira ou traballadores foráneos,aparte moitos dos estranxeiros son latinos e iso a moit@s non lles molesta,o que pasa e que nesta crise,pasa coma sempre....bótaselle a culpa os estranxeiros de que ocupen postos de traballo,postos de traballo que se non oubese crise en moitos casos nadie os querería...

Creo que aqui seríamos racistas a nivel de xitanos e rumanos e despois unha parte tamén respecto aos marroquís,negros ou sudamericanos...E algúns ultimamente tamén respecto aos chinos.

NOTA: A enquisa saíume mal....enténdase como SOMOS RACISTAS?,e cada un/ha que poña en que grao o e.
Atopa tódalas súas mensaxes
Cita esta mensaxe na túa resposta
02-16-2012, 01:32 PM
Galicia: #2
RE: ¿Somos unha sociedade racista?
Solo negros,marroquís y gitanos. Los demás no me estorban,por ahora. ¬¬

30% racista.
02-16-2012, 02:06 PM
Galicia: #3
Decir que no es una sociedar racista sería mentir, y ahora con la crisis se acentúa aún más. Yo creo que el problema es la política de inmigración española, puesto que permitió una entrada masiva de inmigrantes ( entrada y nacionalización) cuando necesitábamos mano de obra barata, y ahora hay que mantener con ayudas a los que se quedaron sin trabajo ( como a los españoles). Además, ¿ a quién no le llegó algún e-mail difundiendo historias como que los inmigrantes consiguen medicamentos gratis y los envían a sus países?.

Entonces, si se une una política de inmigración pésima( venían inmigrantes sin contrato, cuando los españoles que inmigraron a Suiza y otros países tenían que tener contarto para entrar en el país) y la difusión de prejuícios, pues lo lógico es que se extienda el racismo.

Yo no soy racista, pero al ver la realidad te toca los huevos que muchos se dediquen a delinquir (también delinquen los españoles) y a burlarse de la justicia, que en éste caso la culpa es de la ley, porque si los robos no superan los 400 euros no es delito, sino falta. Un ejemplo de este problema es lo que pasa con los carteristas en el metro de algunas ciudades, en las que los carteristas acumulan detenciones y no pisan la cárcel.

En cuanto a los gitanos, conozco casos de gente que convive sin problemas, pero son una minoría muy reducida (sólo conozco a una familia "normal"), el resto, y lo digo por experiencia propia, no se adaptan. Cerca de donde vivo se realojaron a los gitanos del poblado de Penamoa y la verdad es muy jodida, si pasas por esa zona puedes ver gente enganchada a la droga, la calle completamente atrancada y hasta aparcan las furgonetas en la acera, peleas a cualquier hora...etc, y como consecuencia la gente que antes vivía allí está vendiendo sus pisos porque la convivencia es insostenible.

Ejemplo: http://www.belt.es/noticias/2004/octubre/18/sancristobal.htm
02-16-2012, 02:19 PM
Galicia: #4
Yo creo que sí lo somos, pero por el simple hecho de que este País es como es. Le dan más facilidades a la gente de fuera que a la de casa. Como leí una vez o escuché, no recuerdo bien, "la gente extrangera que delinque aquí, fuera del país, la natal de aquí lógicamente no, por qué es su país, asi que a la carcel". Como las "moras" que vayan tapadas, me parece perfecto su religión y costumbres pero aquí eso es una falta de respeto, al menos para mí, por qué si yo entro en un local co un pasamontañas enseguida se me mira como delincuente y se me invita a salir, pero a ellas no, es muy brusco lo que digo quizás y un mal ejemplo pero es así. Y en cuanto a los gitanos prefiero no hablar por qué bueno, son tema aparte, para mal por su puesto.

Las cremalleras serían el invento del siglo si se aplicaran a las bocas.
[Imaxe: 18017.JPG]
02-16-2012, 02:19 PM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 02-16-2012 02:22 PM por Lestrade.)
Galicia: #5
Un exemplo do español medio.... Tongue

porque si los robos no superan los 400 euros no es delito, sino falta.

O roubo e SEMPRE DELITO,sexan 399 euros,1.000 euros ou 2 euros.
O de superar os 400 euros e o limite para diferenciar Delito ou Falta de Hurto (que non e o mesmo co roubo,anque sempre se confunden,pero convén telo craro).
02-16-2012, 02:31 PM
Galicia: #6
02-16-2012, 03:11 PM
Galicia: #7
Isto parte mal xa de base, racismo non é odio
02-16-2012, 03:12 PM
Galicia: #8
Pois eu penso q cada ves hai menos racismo.. Efectivamente quedaran catro pelajatos enfermos e debo desir a esto, q é totalmente respetable a sua enfermeda sempre e cando respeten.xd
A min por exemplo non me justa para nada as personas q van de sobradas y q todo lo saben y lo entienden, as envidiosas, estas q teñen o ejo super alto.. e ao meu ver, son ni mas ni menos q carroña (uff e q que hai un na miña clase deste tipo e por eso estou explotando xdd).pero ainda asi teñolle respeto (bueno mais ben fajo como si no existiera porq cada un é como é).
E a todolos intolerantes racistas dijolles q mentres respeten e non vaian botando picadas en alto ou fasendo infantiladas dese tipo pois todo vai ben.

http://www.youtube.com/watch?v=QyZgqFhTO18&feature=fvwrel
Soy una fuente inagotable de información inútil.
02-16-2012, 04:16 PM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 02-16-2012 04:25 PM por GalizaCeive.)
Galicia: #9
Claro que somos unha sociedade racista ( ou é unha sociedade racista). So hai que ver algúns comentarios aquí, que para nada si distinguen se sairan de Camisa Nevoeira ou dalgún nazi do foro.Ademais de que o racismo vai parexa ca ignorancia. En plena crise económica xa temos a experiencia de que o racismo e a intolerancia aumenta, e aquí non vai ser menos nun país de paleto que pensan que os inmigrantes teñen privilexios e viven coma reis.
02-16-2012, 04:31 PM
Galicia: #10
Eu creo que hai racismo pero solo cos estranxeiros de color. Ademais, se un negro e futbolista de élite ou similar non se suele ser racista con el (hai moita hipocresia neste pais). De todolos xeitos non todo o mundo e racista e penso que nos ultimos anos baixou o porcentaxe de xente racista.
Enviar resposta 

Posibles temas similares...
Tema: Autor Respostas: Vistas: Última mensaxe
  A CIG convoca unha nova xornada de folga xeral para a primeira quincena de xuño GalizaCeive 4 110 04-24-2012 03:28 PM
Última mensaxe: GalizaCeive
  ¿Somos los tios cada vez más tias, y las tias cada vez más tios? Vattic 41 3.064 06-13-2010 04:17 PM
Última mensaxe: Mewmewmew!

Salto de foro:

Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

• Anunciarse (En Construcción)
  • Métricas (En Construcción)