Tenda Quecarallo

Enviar resposta 

Cualificación:
  • 0 votos - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

¿Que navegador e anti-virus tendes?

07-07-2011, 04:12 PM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 07-07-2011 05:13 PM por Lestrade.)
Galicia: #1
¿Que navegador e anti-virus tendes?
Bueno.....váia por diante que eu chámolle navegador dende a miña ignorancia,pero non sei se e o nome correcto....

Eu no portátil teño Mozilla e Google Chrome (este dende fai pouco e a verdade e que de momento estou contento con el).
E de antivirus un que me recomendaron fará ano e pico,Avast que seica e español e todo......antes tiña o que viña co portátil Mc Afee....
Atopa tódalas súas mensaxes
Cita esta mensaxe na túa resposta
07-07-2011, 04:37 PM
Galicia: #2
RE: ¿Que navegador e anti-virus tendes?
¿Por qué ignorancia? Chámase navegador.
Pois eu, como xa dixen onte teño 6 navegadores no portátil, para gastar espazo... Son Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Internet Explorer e Netscape. Este último xa está obsoleto, de feito cando o abres invítache a instalar outro pero eu aínda o teño porque é o único co que podo abrir algunhas páxinas! Incríble. Será que me faltan pluggins nos outros...

Bueno, que me enrollo:
No portátil uso habitualmente o Google Chrome, e de antivirus teño o que ofrece R por 3 euros ao mes...
Na Tablet uso o navegador que ven por defecto co Android, aínda que ás veces uso Skyfire para ver videos e iso, e utilizo o AVG gratuíto como antivirus.
E no móvil cando me conecto con WiFi utilizo o Opera Mini. E non teño antivirus, malo será.
07-07-2011, 05:02 PM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 07-07-2011 05:04 PM por Emotions.)
Galicia: #3
(07-07-2011 04:37 PM)Mister Equisdé Escribiu:  Pois eu, como xa dixen onte teño 6 navegadores no portátil, para gastar espazo... Son Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Internet Explorer e Netscape. Este último xa está obsoleto, de feito cando o abres invítache a instalar outro pero eu aínda o teño porque é o único co que podo abrir algunhas páxinas! Incríble. Será que me faltan pluggins nos outros...

As linguaxes dos navegadores actuais usan un protocolo estandarizado pero antes, tanto netscape como explorer, tiñan suas propian linguaxes sen seren compatibles entre eles. Por ese motivo, as páxinas antiguas que ainda manteñen a linguaxe do netscape non se poden ver noutros exploradores salvo nese, Ocorre o mesmo con algunhas páxinas antigas feitas ca linguaxe de navegación de windows, que so as pode ler o explorer.

E agora fora de roios técnicos eu, tendo unha partición pro Ubuntu e outra pro Windows 7 no meu ordenador, soio usalo primeiro polo que me evito de virus e de poñer antivirus. No segundo SO, en cambio, uso o Avast por ser gratuito e eficaz se tes coidado coa seguridade. Polo resto, námbolos dous uso Mozilla a maioría das veces.

Saúdos

Pásome os días dándolle de comer aos problemas. Sei que así crecen, pero, polo menos, non teñen fame como pra me atacar.
Visita seu sitio web Atopa tódalas súas mensaxes
07-07-2011, 05:07 PM
Galicia: #4
Eu emprego o Mozilla porque o resto puxéronse de folga no meu portatil. Antivirus teño o McAfee, que formateei o ordenador alá atrás e púxoseme de novo o que che trae de proba. Cando me remate (en 10 días aprox.) porei o Avast ou o NOD32, depende a cal lle apeteza funcionar.

A llorar a tu puta choza.
07-07-2011, 07:06 PM
Galicia: #5
Eu uso o ie o firefox e o googlec e antivirus o AVG
07-08-2011, 05:02 AM
Galicia: #6
E o tema de ter varios antivirus que me dicides?,porque lembro que o comentara en R,e dicíanme que podía ralentizar o ordenador ter máis dun....hai quen me di que non,que iso non ten nada que ver,e que teñen varios....pero eu como diso non entendo.
07-09-2011, 03:12 AM
Galicia: #7
Yo utilizo el Chrome de toda la vida, el Mozilla no me acaba de convencer Confused Y de antivirus probé bastantes, pero me quedo con el q tengo ahora, el AVG, muy bueno este.

(07-08-2011 05:02 AM)Lestrade Escribiu:  E o tema de ter varios antivirus que me dicides?,porque lembro que o comentara en R,e dicíanme que podía ralentizar o ordenador ter máis dun....hai quen me di que non,que iso non ten nada que ver,e que teñen varios....pero eu como diso non entendo.

Yo tampoco entiendo, pero me dijeron q si tenías dos, se anulaban mutuamente y comenzaba una guerra por el poder del usuario... No me lo creo...
07-09-2011, 03:40 AM
Galicia: #8
Bueno........algo parecido oín eu..........pero tampouco mo creo........que son anti-virus non Os Inmortais!!! Smile
07-12-2011, 11:57 AM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 07-12-2011 11:57 AM por kRiS_mOdOki.)
Galicia: #9
firefox o chrome de antivirus el nod Smile
07-12-2011, 12:29 PM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 07-12-2011 12:31 PM por Emotions.)
Galicia: #10
(07-08-2011 05:02 AM)Lestrade Escribiu:  E o tema de ter varios antivirus que me dicides?,porque lembro que o comentara en R,e dicíanme que podía ralentizar o ordenador ter máis dun....hai quen me di que non,que iso non ten nada que ver,e que teñen varios....pero eu como diso non entendo.

(07-09-2011 03:12 AM)HunterMafias Escribiu:  Yo tampoco entiendo, pero me dijeron q si tenías dos, se anulaban mutuamente y comenzaba una guerra por el poder del usuario... No me lo creo...

Creedelo. Se metedes máis dun antivirus pode ralentizarte moitísimo o ordenador así como dar faios de seguridade, dar lugar a loitas e problemas entre eles e bloqueos no voso equipo que esixan reiniciar. NON O FAGADES!!!

Pásome os días dándolle de comer aos problemas. Sei que así crecen, pero, polo menos, non teñen fame como pra me atacar.
Visita seu sitio web Atopa tódalas súas mensaxes
Enviar resposta 

Posibles temas similares...
Tema: Autor Respostas: Vistas: Última mensaxe
  Que móvil tendes e por que compañía? Lestrade 17 872 04-03-2012 12:05 PM
Última mensaxe: Lestrade
  ¿Que se puede hacer en minecraft? Gudu 6 282 03-26-2012 10:11 AM
Última mensaxe: Vattic
  Tendes problemas co MSN? Lestrade 6 436 09-15-2011 04:42 PM
Última mensaxe: Lestrade
  Anti-aliasing en las fuentes (por si alguien controla CSS) Mewmewmew! 3 388 08-10-2011 06:09 PM
Última mensaxe: Mewmewmew!
  ¿Qué aplicaciones de Android recomiendas? Mister Equisdé 4 541 07-15-2011 01:22 PM
Última mensaxe: Mister Equisdé

Salto de foro:

Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

• Anunciarse (En Construcción)
  • Métricas (En Construcción)