¿Cantos fillos vos gustaría ter? |
|
02-13-2012, 12:17 PM
|
|||
|
|||
|
¿Cantos fillos vos gustaría ter?
|
|||
|
02-13-2012, 12:21 PM
|
|||
|
|||
|
RE: ¿Cantos fillos vos gustaría ter?
Bueno Bueno...........
|
|||
|
02-13-2012, 12:23 PM
|
|||
|
|||
|
Sheldon....di a verdade....a túa parella ándate a presionar e usas a estadística para ver o que vas facer co teu futuro,verdade?,eu cunha nena adoptada vou que chuto!.
|
|||
|
02-13-2012, 12:27 PM
|
|||
|
|||
|
Lestrade non me digas que vas deixar este mundo sen procrear!! que vai ser de nós!!
|
|||
|
02-13-2012, 12:38 PM
|
|||
|
|||
|
Antes haberá que coller parella dijo eu...
Pero justríame ter máis de un. (dous ou tres). http://www.youtube.com/watch?v=QyZgqFhTO18&feature=fvwrel Soy una fuente inagotable de información inútil. |
|||
|
02-13-2012, 12:43 PM
|
|||
|
|||
|
Otro tema lestradiano.
Yo pienso tener 3, y ya tengo pensados los nombres: -Si son niños: John, Justin, Alan o Jeremy. -Si son niñas: Hannah, Margareth o Sharon . Ahora en serio, no pienso en tener hijos, no porque no los quiera tener, mas bien porque lo veo tan lejano y el furturo tan incierto que es una cosa que de momento no me planteo. |
|||
|
02-13-2012, 12:44 PM
|
|||
|
|||
| RE: ¿Cantos fillos vos gustaría ter? | |||
|
02-13-2012, 12:44 PM
|
|||
|
|||
|
Pois eu antes pensaba ter algún, agora non sei, se algunha vez me vai o suficientemente ben para poder crialo gustaríame adoptar tamén, mais que nada porque incluso mentras tiven parella me pareceu unha mellor opción.
Dame por pensar que igual non lle fas ningún favor o traer a alguén ó mundo, a este mundo, tal e como está. E bueno, se adoptas sempre lle podes mellorar a situación a alguén que xa está aquí. De todas maneiras, a vida da tantas voltas que ese xa é un tema que deixou de preocuparme. Gustar, gustaríame ter moitas cousas, pero non sei se poderán ser.
|
|||
|
02-13-2012, 12:45 PM
|
|||
|
|||
| RE: ¿Cantos fillos vos gustaría ter? | |||
|
02-13-2012, 12:49 PM
|
|||
|
|||
(02-13-2012 12:44 PM)sheldon Escribiu:eu quero que nasca fruto do amor (AMOR), non de laboratorio.(02-13-2012 12:38 PM)unhaquenonsoneu Escribiu: Antes haberá que coller parella dijo eu... http://www.youtube.com/watch?v=QyZgqFhTO18&feature=fvwrel Soy una fuente inagotable de información inútil. |
|||
|
« Tema previo | Tema seguinte »
|
| Posibles temas similares... | |||||
| Tema: | Autor | Respostas: | Vistas: | Última mensaxe | |
| ¿Qué esperáis de la vida? ¿Cómo os gustaría vivir? | Mewmewmew! | 4 | 334 |
09-26-2011 08:09 PM Última mensaxe: PistolPete |
|
| Hola Tengo poco tiempo en Coruña y me gustaria conocer gente! | Robert | 0 | 333 |
06-26-2010 08:17 PM Última mensaxe: Robert |
|
Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

Inicio
Búsqueda
Facebook
Twitter
Chat
Axenda de Concertos
Axuda

Sindicación RSS
Arquivo (Modo sinxelo)
Problemas? / Suxestións
Contáctanos
Anunciarse (En Construcción)