Tenda Quecarallo

Enviar resposta 

Cualificación:
  • 0 votos - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

¿Cal é o teu deporte favorito? :)

08-26-2011, 07:32 PM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 04-09-2012 05:02 PM por pekemore91.)
Galicia: #1
Tongue ¿Cal é o teu deporte favorito? :)
Cóntanos o teu deporte favorito o que xogues po que te mola hacer Smile

O meu e esgrima contando que tamen me justa o futbol Heart

Sigue la vida que solo tiene un camino, sigue adelante no te des la vuelta que el pasado solo son recuerdos ^^
Visita seu sitio web Atopa tódalas súas mensaxes
Cita esta mensaxe na túa resposta
08-26-2011, 07:42 PM (Esta mensaxe foi modificada por última vez no: 08-26-2011 07:43 PM por Emotions.)
Galicia: #2
RE: ¿Cal e o teu deporte favorito :)?
Sou moi futbolero e barcelonista dende pequeno pero, a hora de practicalo, prefiro o tenis (de feito o practico e dou clases).

Pásome os días dándolle de comer aos problemas. Sei que así crecen, pero, polo menos, non teñen fame como pra me atacar.
08-26-2011, 07:55 PM
Galicia: #3
A verdade e que miralo e animalo esta moy ben pero xogalo non son nin boa, e decir no me gusto a min misma xogando ao futbol son mais de esgrima Smile

Sigue la vida que solo tiene un camino, sigue adelante no te des la vuelta que el pasado solo son recuerdos ^^
08-26-2011, 08:00 PM
Galicia: #4
Xa vín o enlace que tés a esa páxina deportiva..... Smile
Deporte favorito.....huuumm......depende.......
Quizáis o atletismo.......anque o baloncesto tamén me gusta bastante,pero o atletismo conta co añadido de habelo practicado.
Atopa tódalas súas mensaxes
08-26-2011, 08:03 PM
Galicia: #5
a pesar de que teño 16 anos son moy fanatica co deporte jejeje
e que a maioria lle justa un deporte pero practica outro.
amin a esgrima justame e practicoo no pabellon de colla xa que ahora ando de baixa Smile

08-26-2011, 08:07 PM
Galicia: #6
Lesionada??,pois tés un tema tamén sobre lesións deportivas se queres contalo.....busca,busca!! Smile
Olvidóuseme por o judo,anque seguilo por TV xa e máis difícil cos outros dous.
A mín persoalmente co que máis desfruto e cas Olimpiadas,pena que non botaran o mes enteiro...
Deportes e deportes a todas horas na TV......unha gozada!! Smile
08-26-2011, 08:34 PM
Galicia: #7
Non so é dunha operacion do oido por unha perdida Smile grazas por contalo amigo!!!
Xudu busf nonsei como e iso o vexo pero nin idea dese deporte...A verdadde e que si encanta seguir as olimpiadas Smile

08-26-2011, 09:15 PM
Galicia: #8
tai-chi rules!
09-02-2011, 08:40 AM
Galicia: #9
Weno chamademe raro se queredes pero o meu deporte favorito e o descenso mountanbike ou como o coñecemos os practicantes DH... De feito este domingo hay unha proba urbana en cangas pasadevos a velo que e unha pasada jejejeje o malo deste deporte e que e moi minoritario ainda que non deveria selo tanto para ver carreiras de WC por internet e ainda gracias... De feito o campion do mundo de Master 40 e un español... E non saiu no telexornal nin nos periodicos...

O outro deporte que me encanta e que tamen practico e o basket gustame xk sempre me gustou anda a dar chimpos e a sensacion de voar por un intre e fabuloso xDDD
09-07-2011, 06:04 PM
Galicia: #10
A mí me gusta la natación y mugendo.

He practicado los dos, y tengo pensado volver a mugendo, eso sí, cuando ahorre, que los centros de aquí te piden un páncreas como matrícula y un riñón cada mes, por eso de momento me quedo con la piscina. Tan relajante nadar hasta el fondo y mirar hacia arriba y ver toda esa agua, y salir y respirar hondo....qué paz!
Enviar resposta 

Posibles temas similares...
Tema: Autor Respostas: Vistas: Última mensaxe
  Momentos épicos para o deporte galego GalizaCeive 5 221 05-10-2012 03:30 PM
Última mensaxe: Capitan
  ¿Tendes tido algunha lesión importante practicando deporte? SERGIO DJALMA 30 2.043 05-01-2012 12:11 PM
Última mensaxe: Ceibe
  David Purley.Una historia de deporte, amistad y valentía. Maikel_son_eu 1 121 04-27-2012 11:33 PM
Última mensaxe: Mewmewmew!
  ¿Que deporte ou deportes vos gusta e seguides? SERGIO DJALMA 13 1.229 04-21-2012 10:39 AM
Última mensaxe: GalizaCeive
  ¿practicades algún deporte? ou ¿gustaríavos probar algún en particular? SERGIO DJALMA 31 2.961 04-20-2012 09:04 PM
Última mensaxe: Lestrade

Salto de foro:

Usuario(s) navegando neste tema: 1 convidado(s)

• Anunciarse (En Construcción)
  • Métricas (En Construcción)